22

افق قم در لیگ برتر والیبال سرانجام طعم پیروزی را چشید

  • کد خبر : 40047
  • 20 دی 1398 - 12:51
افق قم در لیگ برتر والیبال سرانجام طعم پیروزی را چشید

تیم والیبال افق قم در لیگ برتر والیبال سرانجام پیروز شد و پس از ۵ شکست پیاپی طعم پیروزی را چشید تا از انتهای جدول جدا شود. افق در تهران اطلس را از پیش رو برداشت.

آی دبلیو اسپورتس – در شرایطی که لیگ برتر والیبال بانوان به دلیل حضور تیم ملی والیبال زنان در مسابقات انتخابی المپیک توکیو تعطیل است یک بازی معوقه از هفته اول برگزار شد و طی آن تیم افق قم در تهران توانست از سد تیم اطلس عبور کند.

در این بازی ۲ تیم در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم در همه بازی‌های قبلی خود شکست خورده بودند و در تدارک اولین برد فصل قرار داشتند که این دیدار نزدیک و نفس گیر با برتری تیم افق قم به پایان رسید.

افق قم که برای نخستین بار در لیگ برتر والیبال بانوان شرکت می‌کند در این بازی در ست نخست ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید اما در ست دوم این تیم میزبان بود که عملکرد هوشمندانه‌تری داشت و ۲۵ بر ۲۲ افق را مغلوب کرد.

در ست سوم افق بار دیگر میدان را در اختیار گرفت و در نتیجه، ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید. ست چهارم یک رالی تمام عیار بود که هیچیک از دو تیم در آن قصد پاپس کشیدن نداشتند. اطلس نمی‌خواست به افق هم ببازد و افق نیز قصد نداشت از این فرصت مناسب برای تمام کردن کار صرف نظر کند.

سرانجام با وجود رقابت نزدیک تا آخرین نفس، افق توانست آخرین امتیاز را کسب کند و با برد ۲۷ بر ۲۵ در مجموع ۳ بر یک فاتح این بازی شود. این برد به تیم قمی کمک کرد تا از انتهای جدول جدا شود و اطلس را به قعر جدول برساند. اطلس در هر ۶ بازی این فصل خود شکست خورده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.