تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو بانوان معرفی شد | آی دبلیو اسپورتس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو بانوان معرفی شد

  • کد خبر : 40343
  • 24 دی 1398 - 13:06
تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو بانوان معرفی شد

نگار قدیانی، مریم ملکوتی خواه، زهرا زارع، تینا مدانلو، راضیه رنگرز زاده، کیمیا همتی، اکرم خدابنده و زینب اسماعیلی اعضای منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو بانوان هستند.

آی دبلیو اسپورتس – با پایان مسابقات هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو بانوان و در حالی که تیم فتح صدر البرز در پایان مرحله نخست این رقابت‌ها در صدر قرار گرفت تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندوی بانوان معرفی می‌شود.

بر این اساس در ترکیب تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم بار دیگر نام تینا مدانلو همانند هفته گذشته تکرار شده است. در سه مرحله‌ای که فهرست برترین‌ها اعلام شده نگار قدیانی، تینا مدانلو، ملیکا میرحسینی و نرگس میرنوراللهی هر کدام ۲ بار در ترکیب تیم منتخب قرار گرفته‌اند.

تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندوی بانوان

نگار قدیانی از اسپریچو، مریم ملکوتی خواه از فتح صدر البرز، زهرا زارع از داتیس یزد، تینا مدانلو از لوازم خانگی کن، راضیه رنگرز زاده از داتیس یزد، کیمیا همتی از فتح صدر البرز، اکرم خدابنده از اسپریچو و زینب اسماعیلی از لوازم خانگی کن اعضای منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو بانوان هستند.

بدیهی است قرار گرفتن این نام‌ها در فهرست تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم به معنای ارزش پایین‌تر سایر بازیکنان موفق این هفته نیست بلکه نتایج نفرات در مسابقات این هفته مورد توجه قرار گرفته است. آی دبلیو اسپورتس، غیبت یک بازیکن را به عنوان پیروزی نفر مقابل – برای ارزیابی – در نظر نمی‌گیرد.

اعضای تیم منتخب هفته سیزدهم تا پانزدهم لیگ تکواندو یک امتیاز در رنکینگ WR به دست می‌آورند. همچنین تعدادی از بازیکنان خارج از این فهرست از امتیاز EP (امتیاز شایستگی) در رنکینگ WR برخوردار خواهند شد.

اینجا بخوانید که: تیم هفته چطور انتخاب می‌شود؟

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.