هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان | پیروزی نامی نو، بهمن و نفت آبادان برابر حریفان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان | پیروزی نامی نو، بهمن و نفت آبادان برابر حریفان

  • کد خبر : 40390
  • 26 دی 1398 - 20:13
هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان | پیروزی نامی نو، بهمن و نفت آبادان برابر حریفان

هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی نامی نو، گرگان، گروه بهمن و نفت آبادان برابر حریفان همراه بود تا پرونده مرحله نخست این رقابت ها بسته شود.

آی دبلیو اسپورتس – هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز پنج شنبه ۲۶ دی ۹۸ برگزار شد و نامی نو، گرگان، گروه بهمن و نفت آبادان برابر حریفان پیروز شدند.

در بازی‌های برگزار شده در تهران تیم سپهرداد ۷۲ بر ۹۴ برابر بانوان شهر گرگان شکست خورد. در این بازی تیم بانوان شهر گرگان با هدایت نیکا بیک لیکلی در کوارترهای اول تا سوم با نتایج ۲۴ بر ۱۷، ۲۳ بر ۱۰ و ۲۶ بر ۱۷ پیروز شد اما در کوارتر چهارم برتری ۲۸ بر ۲۱ به سود سپهرداد رقم خورد.

در ترکیب سپهرداد، سارا اعتماد با ۱۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و۲ پاس منجر به گل دبل دبل کرد. برای بانوان گرگان نیز شادی عبدالوند با ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی و تینا عیساییان با ۱۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۳ پاس گل و ۳ توپ ربایی دبل دبل کردند.

تیم نامی نو اصفهان در تهران میهمان تیم قعر جدولی گاز بود که ۷۸ بر ۳۶ این تیم را مغلوب کرد. نامی نو در این بازی با امتیازات ۱۳ بر ۶، ۱۸ بر ۱۲، ۲۷ بر ۶ و ۲۰ بر ۱۲ هر ۴ کوارتر را با برد پشت سر گذاشت.

این بازی دبل دبل نداشت اما معصومه اسماعیل زاده با ۱۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ توپ ربایی و مژگان خدادادی با ۱۰ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ توپ ربایی نمایش درخشانی برای نامی نو داشند. کیژان شکری بازیکن گاز نیز با کسب ۱۸ پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود.

در دیدار شکلی و پاز، دیگر تیم‌های تهرانی گروه یک که به اور تایم دوم نیز کشیده شد و یک بازی کاملاً شانه به شانه بود این پاز بود که در نهایت ۷۹ بر ۷۷ به پیروزی رسید.

غزل مالکی بازیکن تیم شکلی با ۲۸ پوئن، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود و با ۱۶ ریباند، ۳ پاس گل و ۲ توپ ربایی دبل دبل کرد. برای پاز، زهرا قیس با ۱۵ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۵ پاس گل و ۵ توپ ربایی موفق به ثبت دبل دبل شد. وانه خچومیان ۲۷ امتیاز و مهسا تقی زاده ۱۵ امتیاز برای تیم پاز به دست آوردند.

در گروه دوم تیم گروه بهمن در ادامه پیروزی‌های متوالی خود به سادگی ۹۴ بر ۴۸ برابر خانه بسکتبال فارس پیروز شد. بهمن این برد را با پیروزی‌های ۱۷ بر ۱۴، ۲۷ بر ۱۲، ۲۴ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۴ کسب کرد. شیرازی‌ها در کوارتر پایانی ناتوان به نظر می‌رسیدند.

گلشید امیدیان با ۲۸ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ پاس گل و ۴ بلاک شات دبل دبل کرد و روز بسیار خوبی داشت. ساغر آجیلی همانند بازی قبل، باز هم ملکه پاس گل بود و در این بازی ۱۲ پاس منجر به گل به هم تیمی‌هایش داد. و با کسب ۱۰ امتیاز، دبل دبل کرد. نسیم کشتگر با ۱۷ امتیاز ارزنده ترین بازیکن تیم فارس بود.

در آبادان تیم پالایش نفت آبادان توانست ۷۴ بر ۴۳ تیم خانه بسکتبال هرمزگان را شکست دهد. کوارتر اول این بازی با نتیجه جالب ۲۲ بر ۲ به سود آبادان پایان یافته بود.

فرزانه فروتن فرد با ۱۲ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس گل، یک توپ ربایی و یک بلاک شات و الناز سیاهی با ۱۰ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ پاس گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات در این بازی دبل دبل کردند.

عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان نیز به فائزه شهریاری بازیکن تیم پالایش نفت آبادان با کسب ۱۴ پوئن اختصاص یافت. دیدار تیم‌های خانه بسکتبال کردستان و آویژه صنعت پارسای مشهد میز جمعه ۲۶ دی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.