19

دور سوم لیگ برتر ووشوی بانوان | صعود سپاهان، کارون و دانشگاه آزاد به نیمه نهایی

  • کد خبر : 40399
  • 26 دی 1398 - 21:21
دور سوم لیگ برتر ووشوی بانوان | صعود سپاهان، کارون و دانشگاه آزاد به نیمه نهایی

دور سوم لیگ برتر ووشوی بانوان با صعود سپاهان، کارون و دانشگاه آزاد به نیمه نهایی همراه بود. تیم‌های قدرتمند لیگ پیش از پایان مرحله گروهی به جمع ۴ تیم پایانی راه یافته‌اند. لیگ ووشو شرایطی فشرده را دنبال می‌کند.

آی دبلیو اسپورتس – دور سوم لیگ برتر ووشوی بانوان امروز پنج شنبه ۲۶ دی ۹۸ با برگزاری مسابقاتی از گروه‌های اول و دوم دنبال شد و طی آن چهره ۳ تیم از ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

در بازی‌های امروز تیم‌های دانشگاه آزاد و کارون خرمشهر از گروه یک و سپاهان اصفهان از گروه دوم حضور خود در مرحله نهایی را قطعی کردند و یک تیم دیگر از گروه دوم نیز در آینده به این جمع اضافه خواهد شد.

در مهم ترین مسابقه امروز تیم دانشگاه آزاد ۹ بر ۳ برابر کارون خرمشهر پیروز شد و صدرنشینی خود در جدول گروه یک را تداوم بخشید. سپاهان هم البته در مسابقه ای مهم از گروه دوم از سد شبستر عبور کرد.

دانشگاه آزاد مهم ترین رقیب سپاهان در راه ممانعت از قهرمانی دوباره اصفهانی ها در لیگ به شمار می رود. تیم‌های هیئت قم، هیئت کرمانشاه و هیئت البرز تیم‌هایی هستند که در لیگ امسال در گروه‌های ۲ گانه هنوز امتیازی کسب نکرده‌اند.

بر اساس اعلام فدراسیون ووشو در گروه نخست، تیم‌های دانشگاه آزاداسلامی با ۱۵ و کارون خرمشهر با ۹ امتیاز صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده‌اند و همین مورد در مورد سپاهان ۱۵ امتیازی در گروه دوم نیز صادق است. شبستر احتمالاً چهارمین تیم نیمه نهایی خواهد بود.

نتایج دیدارهای دور سوم / ‏‬ گروه یک:

هیات قم صفر دانشگاه آزاد ۱۲

هیات کرمانشاه صفر کارون خرمشهر ۱۲

دانشگاه آزاد ۹ کارون خرمشهر ۳

نتایج دیدارهای دور سوم / ‏‬ گروه ۲:

هیات تهران ۸ هیات البرز یک

هیات تهران ۲ سپاهان اصفهان ۱۰

هیات البرز ۲ هیات شبستر ۱۰

سپاهان ۷ هیات شبستر ۴

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.