پریسا عرب و یک قهرمانی دیگر؛ این بار در نیمه ماراتن جام هرمز | آی دبلیو اسپورتس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

پریسا عرب و یک قهرمانی دیگر؛ این بار در نیمه ماراتن جام هرمز

  • کد خبر : 40405
  • 26 دی 1398 - 21:59
پریسا عرب و یک قهرمانی دیگر؛ این بار در نیمه ماراتن جام هرمز

پریسا عرب دو و میدانی کار برجسته استقامت ایران موفق شد یک مدال دیگر را به ویترین افتخارات خود بیفزاید. پریسا در دوی نیمه ماراتن جام هرمز قهرمان شد.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت دوی نیمه ماراتن جام هرمز امروز پنج شنبه ۲۶ دی ۹۸ در مسیری ۲۱ کیلومتری در خلیج فارس برگزار شد. در این رقابت قهرمانی قابل پیش بینی به پریسا عرب رسید که پیش از این هم قهرمان این جام شده بود.

بانوی شماره یک استقامت ایران در این مسابقه جذاب که مورد استقبال اهالی جزیره هرمز نیز قرار گرفت با زمان یک ساعت و ۲۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه به مقام نخست رسید. این قهرمانی برای پریسا عرب پاداشی ۱۴ میلیون تومانی به همراه داشت.

فاطمه میریان دونده اصفهانی که پس از پریسا عرب با زمان یک ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۳ ثانیه نایب قهرمان شد جایزه ۱۰ میلیون تومانی دریافت کرد و فاطمه سرشتی دونده تهرانی با زمان یک ساعت و ۳۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه سوم شد و جایزه‌ای ۷ میلیون تومانی دریافت کرد.

همچنین زهرا رییسی از اصفهان، مهتاب سعیدی از البرز، سمانه اسحاقی از خراسان جنوبی، افسانه فریدی از خراسان شمالی، فوزیه میرکی از کردستان، هاجر رازی از خراسان جنوبی و طاهره باباییان از هرمزگان در رده‌های بعدی ایستادند.

در بخش تیمی نیز تهران، اصفهان و خراسان جنوبی اول تا سوم شدند. نکته ویژه نظرات پریسا عرب پس از کسب این قهرمانی بود. سوالی که همه در مورد او دارند این است که رکورددار بی رقیب ایران چرا در خارج از مرزها مطرح نیست.

عرب می‌گوید به آسانی قهرمان مسابقه جام هرمز شده و فاصله او با رقبایش در ایران زیاد است. او حتی اگر نه مربی داشته باشد و نه امکانات، به سادگی در مسابقات استقامت ایران قهرمان می‌شود. البته او قرار است به زودی در مسابقات بین المللی باکو و دوی صحرانوردی در چین شرکت کند.

با این حال پریسا عرب معتقد است علت اینکه با این سطح از توانایی در آسیا مطرح نیست به کمبود حضورش در رویدادهای برون مرزی برمی گردد. او گفته است که با توجه به اعزام نشدنش به مسابقات بین المللی نمی‌تواند خود را به آنها نزدیک کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.