12

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی قاطع شهرداری بم و وچان کردستان

  • کد خبر : 40417
  • 27 دی 1398 - 12:31
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی قاطع شهرداری بم و وچان کردستان

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان مدعیان حریفان خود را شکست دادند. شهرداری بم صدرنشین حریفش را گلباران کرد، وچان کردستان یک برد دیگر به دست آورد و سپاهان و سیرجان نیز سه امتیاز را به جیب زدند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۲۷ دی ۹۸ برگزار شد و تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ در برابر حریفان خود پیروز بودند. بدین ترتیب صدرنشینی بی رقیب شهرداری بم باز هم تمدید شد.

در بازی‌های برگزار شده در بم، تیم صدرنشین شهرداری بم ۱۱ بر صفر برابر سینا بوشهر به پیروزی رسید. در ایلام، وچان کردستان ۴ بر صفر و با هت تریک سمیه خرمی و یک گل از مرضیه نیکخواه از سد پالایش گاز ایلام عبور کرد. نیکخواه که در نیم فصل به وچان آمده در اولین بازی اش برای این تیم، برابر تیم سابق خود قرار گرفت و به این تیم گل زد.

در اصفهان، سپاهان توانست ۳ بر یک تیم ملوان بندر انزلی را با شکست مواجه کند. صفورا جعفری، شقایق روزبهان و مریم رهیده برای سپاهان و سمانه قاشیه برای ملوان در فهرست گلزنان این مسابقه قرار گرفتند.

در کرج، هیئت فوتبال البرز ۲ بر یک برابر شهرداری سیرجان شکست خورد. افسانه چتر نور و زهرا علیزاده برای شهرداری سیرجان و سارا قمی برای هیئت البرز موفق به ثبت گل شدند. این شکست، اولین باخت مریم ایراندوست با البرز محسوب می شود.

زاگرس شیراز در خانه پذیرای تیم آویسا خوزستان بود و ۲ بر یک به پیروزی رسید. بتول قاسمی و هانیه خداپرستی برای زاگرس و الهام انصاری برای آذرخش گلزنی کردند. زاگرس که با حمایت آذرخش دست به بازسازی تیم خود زده حاصل اقدامات سازنده اخیر را به تدریج احساس می کند.

دیدار تیم‌های همیاری آذربایجان غربی و ذوب آهن اصفهان نیز که قرار بود در ارومیه برگزار شود لغو شد. زمین سراسر پوشیده از برف در ارومیه مانع از این شد که دو تیم دیدار خود را برگزار کنند.

نتایج کلی دیدارهای هفته سیزدهم از این قرار است:

شهرداری بم ۱۱ سینا بوشهر صفر

هیئت فوتبال البرز ۱ شهرداری سیرجان ۲

زاگرس شیراز ۲ آویسا خوزستان ۱

پالایش گاز ایلام صفر وچان کردستان ۴

سپاهان اصفهان ۳ ملوان بندر انزلی ۱

همیاری آذربجان غربی – ذوب آهن اصفهان (لغو شد)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.