15

پیروزی آویژه صنعت مشهد برابر خانه بسکتبال کردستان در لیگ بسکتبال

  • کد خبر : 40450
  • 27 دی 1398 - 15:51
پیروزی آویژه صنعت مشهد برابر خانه بسکتبال کردستان در لیگ بسکتبال

در آخرین دیدار از مرحله نخست لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم آویژه صنعت پارسای مشهد در سنندج دست به کار بزرگی کرد و خانه بسکتبال کردستان را شکست داد. آویژه صنعت در پلی آف شانس بقا دارد و باید با گاز دیدار کند.

آی دبلیو اسپورتسآخرین دیدار از هفته دهم و پایانی دور گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه ۲۷ دی ۹۸ در سنندج برگزار شد و تیم آویژه صنعت پارسای مشهد که تا پیش از بازی امروز در قعر جدول گروه دوم قرار داشت با کسب پیروزی، پنجم شد تا قرعه بهتری در دیدار پلی آف داشته باشد.

در حالی که پیش از بازی امروز تیم خانه بسکتبال فارس تیم چهارم جدول ۶ تیمی بود اما امروز تیم آویژه صنعت پارسای مشهد در سنندج کار بزرگی انجام داد و ۵۲ بر ۴۵ تیم خانه بسکتبال کردستان را برد.

این پیروزی سبب شد ۳ تیم خانه بسکتبال فارس، خانه بسکتبال کردستان و آویژه صنعت مشهد در امتیاز ۱۲ برابر شوند اما تفاضل گل پایین تیم فارس سبب قرار گرفتن این تیم در قعر جدول شد. این اتفاق از این نظر خبری برای تیم خانه بسکتبال فارس است که این تیم باید در پلی آف با تیم شکلی تهران دیدار کند که تیم قدرتمندتری نسبت به گاز است.

سیران قادر نژاد بازیکن تیم کردستان با ۱۸ امتیاز و ۱۳ ریباند در این بازی دبل دبل کرد. آیدا گل محمدی ستاره جوان کردستانی‌ها نیز با ۲۴ ریباند، ۴ پاس گل و یک توپ ربایی روز موفقی داشت اما در نهایت تیم او بازنده شد.

در ترکیب تیم پیروز میدان، بهناز افشار و جمیله نگهبان هر کدام با کسب ۱۴ امتیاز نقش مهمی در برتری مهم تیمشان ایفا کردند.

جدول رده بندی و نتایج بازی‌های لیگ برتر

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.