19

هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی | پیروزی مقاومت و ساچمه بیژن و روز خوب المپیکی ها

  • کد خبر : 40459
  • 27 دی 1398 - 16:48
هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی | پیروزی مقاومت و ساچمه بیژن و روز خوب المپیکی ها

هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان برگزار شد و آرمینا صادقیان و حسنا توتونچی در تفنگ و زینب طوماری و درسا عربشاهی در تپانچه نفرات برتر شدند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان طی روزهای ۲۶ و ۲۷ دی ۹۸ در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و ۵ تیم لیگ برتری رقابت خود را در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار کردند.

در مسابقات هفته پنجم که میزبانی آن بر عهده ساچمه بیژن بود تیم میزبان به همراه شهرداری قزوین در هر دو بخش تفنگ و تپانچه هیئت استان قم و هیئت خراسان رضوی را شکست دادند و مقاومت در این مرحله استراحت داشت.

در فینال تفنگ بادی، حسنا توتونچی از تیم شهرداری قزوین، فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان هر دو نفر از تیم ساچمه بیژن اول تا سوم شدند. کرم زاده و صادقیان دختران المپیکی ایران در توکیو خواهند بود.

در فینال تپانچه بادی هفته پنجم نیز زینب طوماری از تیم شهرداری قزوین روی سکوی نخست قرار گرفت و عناوین دوم و سوم به ۲ تیرانداز تیم ساچمه بیژن شامل مریم خوانساریان و گلنوش سبقت اللهی اختصاص پیدا کرد.

از راست: هانیه رستمیان، زینب طوماری و گلنوش سبقت اللهی؛ برترین های تپانچه

اما از مسابقات هفته ششم، مقاومت با ستارگان خود هیئت خراسان رضوی را برد و ساچمه بیژن هم از سد شهرداری قزوین عبور کرد اما هیئت قم با قرعه استراحت مواجه شد. در فینال تفنگ بادی، در تقابل آرمینا صادقیان و نجمه خدمتی، برتری با تیراندازی جوان‌تر بود.

آرمینا از تیم ساچمه بیژن این بار توانست در حضور رقیب پرافتخارش نجمه خدمتی، تفنگدار تیم مقاومت قهرمان شود. عنوان سوم هم به فاطمه امینی از تیم شهرداری قزوین رسید. در تپانچه نیز درسا عربشاهی از مقاومت، زینب طوماری از شهرداری قزوین و گلنوش سبقت اللهی از ساچمه بیژن اول تا سوم شدند.

عملکرد المپیکی های تیراندازی ایران در ماه‌های اخیر امیدوار کننده بوده است. نجمه خدمتی بازگشتی باشکوه به عرصه قهرمانی داشته و آرمینای جوان و فاطمه کرم زاده نیز کاملاً امیدبخش ظاهر شده‌اند. به این جمع جوان مستعدی در تپانچه به نام هانیه رستمیان را هم اضافه کنید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.