17

سپاهان اصفهان قهرمان لیگ دوگانه بانوان کشور شد

  • کد خبر : 40762
  • 03 بهمن 1398 - 11:34
سپاهان اصفهان قهرمان لیگ دوگانه بانوان کشور شد

رقابت‌های دوگانه بانوان کشور در اصفهان با قهرمانی قاطع سپاهان به پایان رسید. سپاهان هم در رده جوانان و هم بزرگسالان عنوان نخست را به دست آورد. رقابتی که ورزشکاران ۱۴ استان را در نصف جهان گردهم آورد.

آی دبلیو اسپورتس – باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ میزبان مسابقات لیگ دوگانه بانوان بود و ۴۷ ورزشکار از ۱۴ استان در ۲ رده سنی زیر ۱۶ سال و بالاتر از ۱۶ سال با هم رقابت کردند که عناوین برتر هر دو رده سنی به میزبان رسید.

این مسابقات در شهرک مسکونی هوانیروز اصفهان برگزار شد و دختران ورزشکار در مسافت اسپرینت شامل ۵ کیلومتر دو، ۲۰ کیلومتر دوچرخه و ۲.۵ کیلومتر دو مسابقه دادند که در رده سنی بزرگسالان، فاطمه میریان از سپاهان با زمان یک ساعت و ۱۸ دقیقه و ۸ ثانیه به مقام نخست رسید.

اسما بیک زاده از تیم آبفای کرمان با زمان یک ساعت و ۱۸ دقیقه و ۲۸ ثانیه دوم شد و مقام سوم به زهرا رئیسی از فولاد مبارکه سپاهان رسید که مسیر را با زمان یک ساعت و ۲۲ دقیقه و ۴۷ ثانیه به انتها رساند.

همچنین در رده سنی جوانان، بهاره عرب از تیم فولاد مبارکه سپاهان با زمان یک ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۳ ثانیه صاحب مقام قهرمانی شد و هم تیمی های او شامل حدیث نصر با زمان یک ساعت و ۲۷ دقیقه و ۵۶ ثانیه و نیلوفر رضایی با زمان یک ساعت و ۲۹ دقیقه و ۳۴ ثانیه دوم و سوم شدند.

بدین ترتیب، سپاهان مقتدرانه و بی رقیب مقام قهرمانی لیگ دوگانه بانوان را به دست آورد. مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مهدی گودرزی رئیس فدراسیون سه گانه،امیر سرتیپ قاسم خاموشی فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان، علیرضا امین آزاده معاون اداره ورزش وجوانان استان اصفهان، حمید باقری مدیر روابط عمومی و بهارک حقانی فر مسئول امور بانوان سپاهان برگزار شد.

رده سنی بزرگسالان:

۱- فاطمه میریان از فولاد مبارکه سپاهان با زمان ۱:۱۸:۰۸
۲- اسما بیگ زاده ازآبفای کرمان با زمان ۱:۱۸:۲۸
۳- زهرا رییسی از فولاد مبارکه سپاهان با زمان ۱:۲۲:۴۷

رده سنی جوانان:

۱- بهاره عرب از فولاد مبارکه سپاهان با زمان ۱:۲۵:۴۳
۲- حدیث نصر از فولاد مبارکه سپاهان با زمان ۱:۲۷:۵۶
۳- نیلوفر رضایی از فولاد مبارکه سپاهان با زمان ۱:۲۹:۳۴

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.