14

مریم کاراندیش: محکوم به شکست اشتاد سازه هستیم

  • کد خبر : 40813
  • 03 بهمن 1398 - 17:02
مریم کاراندیش: محکوم به شکست اشتاد سازه هستیم

مریم کار اندیش بازیکن باتجربه تیم هندبال شهید شاملی کازرون تامید کرد تیمش در بازی برابر اشتادسازه آخرین امید خود را برای متوقف کردن مدعی اصلی قهرمانی و کاهش فاصله با این تیم دنبال می‌کند.

مریم کار اندیش در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره با بازی روز جمعه تیمش برابر اشتاد سازه مشهد در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: تیم اشتاد سازه مشهد یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به حساب می‌آید که با گذشت ۱۰ هفته از لیگ فقط یک باخت را متحمل شده است. ما این هفته بازی سختی خارج از خانه با بازیکنان ملی پوش و کهنه کار این تیم خواهیم داشت.

وی افزود: در تیم‌های باشگاهی و ملی با ۷۰ درصد از بازیکنان این فصل اشتاد سازه هم تیمی بودم و آنها بار دیگر کنار هم جمع شده‌اند. در بازی رفت با توجه به عدم هماهنگی بین بازیکنان ما در ابتدای راه، برابر این تیم با تجربه مغلوب شدیم و نتیجه را در خانه واگذار کردیم که امیدوارم در بازی فردا بتوانیم باخت دور رفت را جبران کنیم و با ۲ امتیاز کامل، بازی را به پایان برسانیم.

بازیکن شیرازی تیم شهید شاملی که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد در ادامه تصریح کرد: با تمام قوا و توانمان در برابر اشتاد سازه بازی خواهیم کرد. خدیجه قانع آنالیز خوبی را از حریف انجام داده و برای ماندن در کورس بالای جدول و کسب سکوی خوش رنگ باید اشتاد سازه را شکست دهیم. این بازی برای ما یک فینال به حساب می‌آید که محکوم به برد در آن هستیم و می‌خواهیم با بازیکنان بومی، موفقیت در لیگ را به مردم کازرون هدیه دهیم.

مریم کار اندیش در پایان صحبت‌هایش در رابطه با شرایط فعلی و این فصل شهید شاملی بیان داشت: در لیگ امسال تا اینجای کار نتایج خوب و مقتدرانه ای کسب کردیم و هم اکنون در جدول پشت سر اشتاد سازه مشهد قرار داریم که به جز ۲ نفر تمامی بازیکنان تیم ما کاملاً بومی هستند که با با انگیزه و غیرت بالایی می‌جنگند.

بازیکن سابق شهید چمران لارستان و شهرداری شاهین شهر در فصول اخیر لیگ ادامه داد: می‌خواهیم با حضور روی رده های بالای سکو و مدالی خوشرنگ با قهرمانی گوشه‌ای از زحمات خدیجه  قانع سرمربی تیم و مسئولان باشگاه شهید شاملی کازرون را جبران کرده باشیم و دل مردم استان فارس را شاد کنیم.

گفتگو از : صمد خزایی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40813

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.