14

هفته دهم لیگ برتر والیبال | پیکان توان ایستادگی برابر سایپا را نداشت

  • کد خبر : 40829
  • 03 بهمن 1398 - 18:04
هفته دهم لیگ برتر والیبال | پیکان توان ایستادگی برابر سایپا را نداشت

در هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان سایپا ساده‌تر از آنچه تصور می‌شد از سد پیکان عبور کرد. باریج اسانس کاشان در خانه و اکسون در قم پیروزی‌هایی قابل پیش بینی را به دست آوردند.

آی دبلیو اسپورتس – هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۳ بهمن ۹۸ با انجام ۳ مسابقه در شهرهای تهران، قم و کاشان برگزار شد و تیم‌های پیروز بازی‌های امروز، بردهای قاطعی کسب کردند و برای کسب امتیاز کامل به دردسر نیفتادند.

در مهم‌ترین مسابقه امروز در خانه والیبال تهران تیم سایپا موفق شد ۳ بر صفر پیکان را شکست دهد. در جدال مریم هاشمی و میترا شعبانیان، کاری از دست شعبانیان و تیمش برنیامد و برنامه‌های او برای متوقف کردن سایپا جواب نداد.

جریان بازی به گونه‌ای بود که پیکان توان ایستادگی برابر سایپا را نداشت و در هر ۳ ست بازی، نتوانست تهدیدی برای سایپا به شمار آید تا مسابقه‌ای که می‌توانست جذاب و نزدیک از آب دربیاید با اقتدار سایپا به پایان برسد.

سایپا این بازی را با پیروزی ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴ به سود خود پایان داد تا با ۱۰۰ درصد پیروزی در مسابقات این فصل خود صدرنشین لیگ باقی بماند. در سوی مقابل، پیکان پس از شکست هفته اول در اصفهان برابر ذوب آهن، برای دومین بار در این فصل طعم باخت را چشید.

!Nicely Done

در کاشان، باریج اسانس پس از پیروزی باشکوه هفته گذشته برابر ذوب آهن اصفهان یک بازی آسان را در پیش داشت و برابر تیم قعرنشین اطلس تهران ۳ بر صفر به برتری رسید. این پیروزی، به معنای تداوم روند موفق باریج اسانس در این فصل است.

اطلس در این بازی توان نزدیک شدن به میزبان را نداشت و باریج اسانس با هدایت فاطمه شعبان خمسه با امتیازات ۲۵ بر ۹، ۲۵ بر ۶ و ۲۵ بر ۱۲ برد و سه امتیاز را به دست آورد. اطلس نیز همچنان در قعر جدول حضور دارد.

همچنین در قم نیز یک بازی در سالن شهید رضاییان این شهر برگزار شد و اکسون تهران ۳ بر صفر میزبان خود افق قم را شکست داد. این برای نخستین بار بود که افق در سالن اصلی خود یعنی پیامبر اعظم (ص) به میدان نمی رفت و این تغییر زمین برای شاگردان سعیده خلیلی خوش یمن نبود.

پیروزی روحیه بخش اکسون در قم

اکسون این پیروزی را به لطف برد در ست‌های سه گانه با امتیازات ۱۶ بر ۲۵، ۱۳ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵ به دست آورد. در ست سوم می‌رفت که کار برای اکسون دشوار شود اما تلاش افق برای بازگشت ناکام ماند و اکسون با اورانوس احمدی دست پر از شهر مجاور به پایتخت بازگشت.

لیگ برتر والیبال در دور برگشت می‌تواند روزهای جذابی را به خود ببیند. تقابل سایپا، ذوب آهن و باریج اسانس زیبایی آفرین است و باید دید سایپا می‌تواند به روند شکست ناپذیری خود تا پایان فصل ادامه دهد یا سرانجام تیم کهکشانی لیگ ۹۸ امتیاز از دست می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40829

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.