16

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی پرگل برای شهرداری بم، وچان، سیرجان و سپاهان

  • کد خبر : 40904
  • 04 بهمن 1398 - 12:44
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان | پیروزی پرگل برای شهرداری بم، وچان، سیرجان و سپاهان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پرگل برای شهرداری بم، وچان، سیرجان و سپاهان دنبال شد. همانند هفته‌های اخیر تغییر شاخصی در جدول اتفاق نیفتاد و تعقیب در صدر همچنان ادامه دارد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه ۴ بهمن ۹۸ با انجام ۶ مسابقه در شهرهای مختلف به انجام رسید و در پایان دیدارهای امروز شهرداری بم و وچان کردستان فاصله ۳ امتیازی با یکدیگر در بالای جدول را حفظ کردند.

شهرداری بم در دیداری خارج از خانه در اهواز برابر آویسا، با درخشش زهرا قنبری که این روزها خوب گل می‌زند ۶ بر یک به پِیروزی رسید و چهاردهمین برد متوالی را از آن خود کرد. در این بازی زهرا قنبری (۳ گل) نرگس کوهستانی، بهناز طاهرخانی و مونا حمودی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

وچان کردستان، رقیب شهرداری بم که ۳ امتیاز کمتر از این تیم در جدول دارد در انزلی ۴ بر صفر ملوان را برد و در تعقیب بم باقی ماند. مرضیه نیکخواه، سمیه خرمی، فروغ موری و فاطمه مخدومی گلزنان تیم وچان بودند.

سپاهان که به بوشهر سفر کرده بود توانست سینا بوشهر را ۵ بر یک از پیش رو بردارد. شقایق روزبهان (۲ گل)، رقیه شهبازی و نگین زندی (۲ گل) گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند تا تیم بیان محمودی با دست پر به خانه بازگردد.

هیئت البرز با مریم ایراندوست در اصفهان برابر ذوب آهن اصفهان ۳ بر صفر به برتری رسید. سارا قمی ۲ گل برابر هیئت البرز به ثمر رساند و یک گل نیز سهم سارا ظهرابی نیا شد.

در سیرجان، تیم شهرداری این شهر در یک بازی یک طرفه ۷ بر صفر و با هت تریک ۲ تن از بازیکنانش آذرخش زاگرس شیراز را شکست داد. زهرا علیزاده (۳ گل) افسانه چترنور (۳ گل) و هستی فروزنده یک گل برای تیم مریم جهان نجاتی به ثمر رساندند.

در ارومیه، همیاری آذربایجان غربی در خانه ۴ بر صفر برابر پالایش گاز ایلام شکست خورد. زهرا حاتم نژاد بازیکن باتجربه ایلام در این بازی دو گل برای میهمان به ثمر رساند و کوثر عنبری نیز در این مسابقه موفق به گلزنی شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته چهاردهم از این قرار است:

ملوان بندر انزلی صفر وچان کردستان ۴

آویسا خوزستان ۱ شهرداری بم ۶

ذوب آهن اصفهان صفر هیئت فوتبال البرز ۳

همیاری آذربایجان غربی صفر پالایش گاز ایلام ۴

شهرداری سیرجان ۷ آذرخش زاگرس شیراز صفر

سینا بوشهر ۱ سپاهان اصفهان ۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.