هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال | نامی نو متوقف شد؛ جدال حفاری و مس برنده نداشت | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
14

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال | نامی نو متوقف شد؛ جدال حفاری و مس برنده نداشت

  • کد خبر : 40917
  • 04 بهمن 1398 - 13:27
هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال | نامی نو متوقف شد؛ جدال حفاری و مس برنده نداشت

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی به پایان رسید که جدال بزرگ هفته در اهواز بین حفاری و مس رفسنجان برنده نداشت. نامی نو نیز در بازی با پویندگان به نتیجه ناامید کننده تساوی رسید و هیئت خراسان رضوی دوباره به صدر رسید.

آی دبلیو اسپورتس – هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۴ بهمن ۹۸ برگزار شد و تساوی در بازی بزرگ هفته در اهواز سبب شد هیئت خراسان رضوی با یک پیروزی پرگل از رده سوم به صدر جدول صعود کند.

در اهواز، تیم صدرنشین مس رفسنجان به مصاف تیم رده دومی حفاری خوزستان رفت که این دیدار نزدیک و دیدنی در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت. این تساوی سبب شد مس رفسنجان صدر جدول را از دست بدهد و هیئت خراسان رضوی با تفاضل گل بهتر نسبت به مس در صدر بایستد.

هیئت خراسان رضوی که به شیراز سفر کرده بود برابر پارس آرا کار ساده ای در پیش داشت و ۹ بر صفر صاحب برد شد. محدثه محمدی (۴ گل) سارا شیربیگی (۲ گل) مرضیه توفیقی نسب، نسیمه غلامی و بازیکن حریف برای تیم هیئت خراسان در این بازی موفق به گلزنی شدند.

شگفتی هفته اما در بازی نامی نو و پویندگان رخ داد و نامی نو اصفهان نتوانست پویندگان صنعت فجر شیراز را شکست دهد تا تقریباً شانس صعود به پلی آف را از دست بدهد. آنها که با شکست هفته قبل برابر سایپا امید خود به راهیابی به پلی آف را کمرنگ می‌دیدند امروز با تساوی ناامید کننده یک بر یک عملاً شانسی برای راهیابی به پلی آف ندارند.

ماموریت ناتمام ماند. نامی نو، قهرمان فصل گذشته جایی در پلی آف نخواهد داشت

سایپا اما در روزی که نیلوفر اردلان را روی نیمکت خود نداشت و پریا چکانی سرپرست این تیم مسئولیت هدایت تیم را بر عهده گرفته بود در خانه ۳ بر یک شهروند ساری را برد. فاطمه حسینی در بازی امروز برای سایپا هت تریک کرد تا سایپا تا حدود زیادی حضور خود در پلی آف را نهایی کند.

در کرمان تیم دختران کویر به راحتی ۶ بر صفر هیئت فوتبال اصفهان را در هم کوبید. فائزه ریحانی (۲ گل) نرگس کریمی نسب (۲ گل) یاسمین مروت نژاد و زهرا اسدی گلزنان دختران کویر بودند. تفاضل گل تیم هیئت اصفهان با این شکست از عدد منفی ۱۰۰ عبور کرد.

تیم پالایش نفت آبادان در خانه نتیجه‌ای خیره کننده گرفت و ۶ بر یک رهیاب تهران را برد. باور کردنی نیست که رهیاب توانسته باشد حفاری قدرتمند را در اهواز ناکام کند. در هر حال این رهیاب هیچ شباهتی به تیمی که حفاری را در اهواز زمین گیر کرد ندارد.

در این بازی لیلا اقبالی (۲ گل) کافیه هزاریان (۲ گل) راحله رفیعی زاده و پریوش خلیلی دروازه تیم رهیاب را گشودند. هر دو تیم البته فاقد شانس حضور در پلی آف بودند و این دیدار، رقابتی برای همسایه‌های میانه جدولی بود.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و دوم از این قرار است:

حفاری خوزستان ۳ مس رفسنجان ۳

سایپای تهران ۳ شهروند ساری ۱

نامی نو اصفهان ۱ پویندگان صنعت فجر شیراز ۱

پارس آرای شیراز صفر هیئت فوتبال خراسان رضوی ۷

پالایش نفت آبادان ۶ رهیاب تهران ۱

دختران کویر مس کرمان ۶ هیئت فوتبال اصفهان صفر

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.