15

کاراته وان پاریس | نمایش جذاب فاطمه صادقی و رتبه نهم کاتا؛ نگین باقری پانزدهم شد

  • کد خبر : 40936
  • 04 بهمن 1398 - 16:21
کاراته وان پاریس | نمایش جذاب فاطمه صادقی و رتبه نهم کاتا؛ نگین باقری پانزدهم شد

در نخستین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس ۲۰۲۰، رقابت کاتاروها برگزار شد که فاطمه صادقی کاتاروی جوان ایران در این رقابت‌ها با عملکرد قابل توجهی به مقام نهم رسید. نگین باقری دیگر کاتاروی ایران نیز پانزدهم شد تا کاتای ایران روز خوبی را سپری کند.

آی دبلیو اسپورتس – مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس به عنوان اولین مرحله از لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از امروز جمعه ۴ بهمن ۹۸ در پایتخت فرانسه آغاز شده است و دختران کاتاروی ایران نخستین گروه از کاراته کاهای ایران بودند که روی تاتامی رفتند.

در مسابقات کاتای انفرادی زنان، ایران ۲ شرکت کننده داشت که هر ۲ نفر عملکرد قابل توجه ارائه دادند. فاطمه صادقی کاتاروی جوان و ۲۰ ساله ایران در این مسابقات درخشید و نهم شد و نگین باقری کاتاروی باتجربه ایران نیز عملکردی شایان توجه داشت و با رتبه پانزدهم به کار خود خاتمه داد.

فاطمه صادقی کاتاروی جوان ایران در این رقابت‌ها در دور نخست در گروهی ۷ نفره و در رقابتی نزدیک با امتیاز با ۲۳.۲ چهارم شد و به دور دوم رسید. در دومین مرحله، فاطمه صادقی در گروهی ۸ نفره پس از کیو شیمزو از ژاپن و ساکورا کوکومای از آمریکا سوم شد و به دور سوم راه یافت.

فاطمه در دور سوم در رقابت با ستارگان کاتا در گروه ۸ نفره، پس از ویوانا بوتارو از ایتالیا با ۲۶.۲۶ امتیاز، کیو شیمزو از ژاپن با ۲۶.۲۲ امتیاز، ساکورا کوکومای از آمریکا با ۲۵.۶۶ امتیاز و الکساندرا فراچی از فرانسه با ۲۴.۳۲ امتیاز با کسب پوئن ۲۳.۵۴ پنجم شد و از ادامه رقابت بازماند و در مجموع به رتبه نهم کاراته وان پاریس رسید.

نگین باقری؛ باتجربه، مستحکم و همچنان تشنه رقابت

این برای دومین بار است که فاطمه صادقی با رتبه نهم کاراته وان را به پایان می‌رساند. عملکرد او در میان چهره‌های برتر کاتای جهان امیدبخش است. او در هر تورنمنت تجارب جدیدی به دست می‌آورد و او در آینده فرصت‌های چشمگیری به دست خواهد آورد.

نگین باقری چهره باتجربه کاتای ایران نیز در این رقابت‌ها در دور نخست، در گروهی ۶ نفره پس از ساندرا سانچز اسپانیایی دوم شد و صعود کرد. او در دور دوم در گروه ۸ نفره، با ۲۴.۵۴ امتیاز با التیمور ترکیه‌ای به امتیاز برابر رسید و به عنوان نفر سوم راهی دور بعدی شد.

باقری در سومین دور سوم در گروه ۸ نفره هشتم شد و در مجموع با رتبه پانزدهم به کار خود در کاراته وان پاریس خاتمه داد. حضور موفق نگین باقری در کاراته وان پاریس از این نظر دارای اهمیت است که نشان می‌دهد او قصد تسلیم شدن ندارد و می‌خواهد همچنان رقابت کند و از جنگیدن لذت ببرد.

 همچنین رقابت ۴ دختر کومیته کای ایران طی روزهای جمعه تا یکشنبه برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=40936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.