15

دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال | پیروزی نفت آبادان و گرگان در روز تریپل دبل شادی عبدالوند

  • کد خبر : 41018
  • 05 بهمن 1398 - 18:05
دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال | پیروزی نفت آبادان و گرگان در روز تریپل دبل شادی عبدالوند

در دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال پیروزی قاطع پالایش نفت آبادان و بانوان شهر گرگان این ۲ تیم را در آستانه صعود قرار داد. گروه بهمن و نامی نو اصفهان نیز برای پیروزی در بازی اول این مرحله به مشکلی برنخوردند.

آی دبلیو اسپورتس – دور رفت پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز شنبه ۵ بهمن ۹۸ با انجام ۶ مسابقه به انجام رسید که ۴ بازی آن در مرحله یک چهارم نهایی و ۲ بازی آن در مرحله اول پلی آف بقا در لیگ برتر بود

در بازی‌های برگزار شده میان تیم‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی، گروه بهمن برابر میزبان خود پاز تهران ۶۵ بر ۵۱ به پیروزی رسید. گروه بهمن کوارترهای اول تا سوم را به ترتیب ۱۷ بر ۱۱، ۲۰ بر ۱۳ و ۱۶ بر ۱۴ برد و در کوارتر پایانی ۱۳ بر ۱۲ بازنده شد.

کیمیا یزدیان طهرانی در ترکیب گروه بهمن با ۱۸ امتیاز و ۱۳ ریباند دبل دبل کرد و دلارام وکیلی با ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل و گلشید امیدیان با ۱۴ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل روز خوبی را در این بازی سپری کردند.

کیمیا یزدیان طهرانی در بازی برابر پاز برای گروه بهمن دبل دبل کرد

در ترکیب پاز نیز زهرا قیس با ۱۹ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی بهترین چهره تیمش بود. مهسا تقی زاده در بازی امروز ۱۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۲ توپ ربایی داشت و وانه خچومیان نیز در این بازی تنها ۶ امتیاز کسب کرد.

تیم سپهرداد نیز امروز در خانه پذیرای پالایش نفت آبادان بود و ۱۰۲ بر ۸۳ شکست خورد. نفت آبادان این برد را در هر ۴ کوارتر و با امتیازات ۲۰ بر ۱۹، ۳۰ بر ۲۱، ۳۱ بر ۲۳ و ۲۱ بر ۲۰ به دست آورد.

فائزه شهریاری با کسب ۳۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات روز فوق العاده ای را سپری کرد. فرزانه فروتن فرد با ۲۷ امتیاز و ناهیده اسدی با ۲۰ امتیاز به همراه الناز سیاهی دیگر چهره‌های مهم نفت در بازی امروز بودند.

فائزه شهریاری؛ مهره ارزشمند نفت آبادان در بازی برابر سپهرداد بود

همچنین فوندا دمیر با ۲۱ امتیاز، سمانه ثابت زاده و سارا حسنینی هر کدام با ۱۵ امتیاز و سارا اعتماد با ۱۱ امتیاز، بازیکنان باارزش سپهرداد در مسابقه اول پلی آف علیه نفت آبادان نام گرفتند.

در مشهد تیم بانوان شهر گرگان میهمان تیم آویژه صنعت پارسای مشهد بود و ۱۲۰ بر ۸۸ حریف خود را شکست داد. گرگان در کوارترهای اول و دوم ۲۸ بر ۲۰ پیروز شد، در کوارتر سوم ۳۸ بر ۱۲ به برتری رسید و کوارتر چهارم را ۳۶ بر ۲۶ به میزبان واگذار کرد.

شادی عبدالوند ستاره تیم بانوان شهر گرگان در بازی امروز تریپل دبل کرد. کاری که در آن تخصص لازم را دارد و پیش تر ثابت کرده: ۲۹ امتیاز، ۱۱ پاس منجر به گل و ۱۲ توپ ربایی. شرایط بازی به گونه‌ای بود که این موقعیت را برای شادی فراهم کرد.

با این حال، امتیاز آورترین بازیکن میدان تینا عیساییان بود که یک تنه ۴۱ امتیاز برای تیم نیکا بیک لیکلی کسب کرد. چهره شگفت انگیز گرگان ۳۰ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۷ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز در کارنامه خود داشت. واضح است که مشهدی‌ها در کنترل او کاملاً عاجز بوده‌اند!

زهرا سوخته سرایی با ۱۲ امتیاز و ۱۳ ریباند به همراه عیساییان بازیکنانی بودند که برای تیم بانوان شهر گرگان دبل دبل کردند. شیدا شجاعی نیز با ۱۱ امتیاز، ۷ ریباند و۵ توپ ربایی و سارینا یوری با ۱۰ امتیاز به کار خود در این بازی خاتمه دادند.

تیم آویژه صنعت با وجود شکست در این بازی چهره‌های موفقی هم داشت. بهناز افشار با ۱۶ امتیاز و ۱۱ ریباند و ۵ پاس گل، دبل دبل کرد و نیلوفر هروی با کسب ۲۴ امتیاز، عاطفه کتابدار با ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۸ پاس گل و آزاده محمدی با ۱۶ امتیاز و ۷ ریباند عملکرد خوبی داشتند اما این کافی نبود. نکته جالب اینکه عاطفه کتابدار در بازی امروز به تریپل دبل بسیار نزدیک بود اما در نهایت ناکام ماند.

نامی نو اصفهان نیز در بندر عباس ۶۴ بر ۴۱ خانه بسکتبال هرمزگان را برد. در این بازی نامی نو در کوارتر نخست طوفانی آغاز کرد و ۲۸ بر ۱۰ پیروز شد و در کوارتر دوم ۱۱ بر ۴ به پیروزی رسید. نامی نو کوارتر سوم را نیز ۱۷ بر ۱۰ به سود خود پایان داد اما کوارتر چهارم را ۱۷ بر ۸ واگذار کرد.

آناهیس خداوریان یکی از بازیکنان اثربخش نامی نو در بازی بندر عباس بود

معصومه اسماعیل زاده ستاره نامی نو در این بازی نیز درخشید و با کسب ۲۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ توپ ربایی و ۵ بلاک شات بهترین چهره تیمش بود. مژگان خدادادی ۱۱ امتیاز، پرنیا اثنی عشری ۸ امتیاز، آناهیس خداوردیان ۷ امتیاز، لوسینه آسادوریان و مطهره کشفی نیز ۶ امتیاز برای نامی نو کسب کردند. هما جعفری نیز با ۱۵ امتیاز و ۱۲ ریباند برای خانه بسکتبال هرمزگان دبل دبل کرد.

در دیدارهای پلی آف بقا در لیگ نیز خانه بسکتبال کردستان در خانه ۵۷ بر ۷۱ به شکلی تهران باخت. غزل مالکی با ۱۹ امتیاز، نسرین فلاح با ۱۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ توپ ربایی و فاطمه گلاب گیر با ۱۲ امتیاز نفش ارزنده در برد شکلی در سنندج داشتند.

آیدا گل محمدی ستاره جوان و بلند قامت خانه بسکتبال کردستان نیز علاوه بر کسب ۲۵ امتیاز، با استفاده از مزیت قامت خود ۲۰ ریباند را ثبا کرد تا دبل دبل کند. سیران قادرنژاد نیز ۱۵ امتیاز و ۹ ریباند برای کردستان داشت و تا دبل دبل فقط یک ریباند کم آورد.

آیدا گل محمدی، بلند قامت، جوان و فوق العاده؛ البته که بسکتبال رشته ای نیست که یک ستاره همه کارها را انجام دهد

همچنین تیم گاز تهران در مصاف با خانه بسکتبال فارس ۶۴ بر ۴۲ به برتری رسید. شیرازی‌ها بازی را در کوارتر چهارم وا دادند و دست خالی زمین را ترک کردند. پریسا کرمی با ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۷ توپ ربایی، کیژان شکری با کسب ۱۵ امتیاز و سمانه هرچگانی با ۱۱ امتیاز بازیکنان مهم گاز در بازی امروز بودند.

فهیمه قاضی با ۱۶ امتیاز و نسیم کشتگر با ۱۳ امتیاز نیز در ترکیب تیم خانه بسکتبال فارس عملکرد بهتری داشتند. زهرا عیدی زاده ۱۵ ریباند و نیلوفر کشتگر ۱۳ ریباند در بازی امروز ثبت کردند.

نتایج کامل دیدارهای امروز

آویژه صنعت پارسا مشهد ۸۸ _ ۱۲۰ بانوان شهر گرگان

خانه بسکتبال هرمزگان ۴۱ _ ۶۴ نامی نو اصفهان

پاز تهران ۵۱ _۶۵ گروه بهمن

آسمان سترگ سپهرداد تهران ۸۳ _102 پالایش نفت آبادان

مرحله حذفی

خانه بسکتبال کردستان ۵۷ _ ۷۱ شکلی تهران

ستاد شرکت ملی گاز تهران ۶۴ _ ۴۲ خانه بسکتبال فارس

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.