19

سمانه خوش قدم: موضوع اعتماد به نفس، مانع از مدال‌های بیشتر در پاریس شد

  • کد خبر : 41109
  • 07 بهمن 1398 - 11:21
سمانه خوش قدم: موضوع اعتماد به نفس، مانع از مدال‌های بیشتر در پاریس شد

سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تاکید کرد موضوع اعتماد به نفس، مانع از مدال‌های بیشتر در پاریس شد.

آی دبلیو اسپورتس – سمانه خوش قدم  به خبرنگار اعزامی مهر به پاریس گفت: خدا را شکر در مسابقات سخت و دشوار لیگ جهانی و در حالی که همه مدعیان حضور در المپیک شرکت داشتند، ما در وزن ۶۸+ کیلوگرم موفق به کسب یک نشان طلای با ارزش شدیم.

وی در مورد مبارزات عباسعلی گفت: حمیده برای این مسابقات انگیزه بسیار زیادی داشت. این کاراته کای کشورمان روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و به دوران اوج آمادگی بدنی و فنی رسیده مبارزات خوبی به نمایش می‌گذارد. این چهارمین باری بود که عباسعلی در رقابتهای پاریس شرکت می‌کرد و تا کنون به فینال و مدال طلا نرسیده بود که با ارائه مبارزات سطح بالا بخصوص در دیدار فینال رقبای خود را با قدرت تمام شکست داد و طلا گرفت.

مربی تیم ملی بانوان ادامه داد: در مورد نتایج سه کاراته کای دیگر تیم بانوان گفت: در مجموع از عملکرد کاراته کاها راضی بودم. مسابقات سنگینی برگزار شد و اعضای تیم ما به لحاظ فنی عملکرد خوبی داشتند. هر چهار عضو تیم بانوان با غیرت جنگیدند و هوشمندانه مبارزه کردند. در مقابل تیم‌های دیگری که شرایط بهتر و امکانات خیلی بیشتری دارند. فیزیوتراپ با تمام تجهیزات و… عملکرد خوبی داشتیم. البته شاید یکی از دلایلی که اجازه نداد به مدال بیشتری برسیم. اعتماد به نفس زیاد بود که ان شالله با حضور روانشناس بتوانیم از این مسئله نیز عبور کنیم.

خوش قدم در پایان گفت: بعد از بازگشت به تهران چند روزی استراحت کرده و دوباره تمرینات آماده سازی را برای حضور در لیگ جهانی امارات آغاز می‌کنیم. باید نیروی خود را برای مدال و امتیازات بیشتر در مسابقات آتی متمرکز کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.