15

مدیر عامل تاسیسات : تصادف مربی دلیل خوبی برای لغو بازی رقیب ما نبود

  • کد خبر : 41216
  • 12 بهمن 1398 - 15:00

مدیرعامل تیم هندبال تاسیسات دریایی که تیمش در کورس نایب قهرمانی با تیم شهید شاملی کازرون قرار دارد نسبت به لغو دیدار این تیم برابر سپاهان با عنوان تصادف مربی تیم شهید شاملی اعتراض کرد.

آی دبلیو اسپورتس – موضوع لغو دیدار تیم‌های هندبال شهید شاملی کازرون و سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال بانوان با واکنش‌های متفاوتی همراه بود.

این بازی به این دلیل لغو شد که خدیجه قانع سرمربی تیم شهید شاملی کازرون در یک سانجه تصادف آسیب دید. معترضان به لغو این بازی می‌گویند در هیچ جای دنیا مسابقه‌ای را به این دلیل لغو نمی‌کنند و شهید شاملی مانعی برای حضور در این بازی نداشته است.

اکنون مجید حلاجی در گفتگو با ایسنا به این موضوع معترض شده و عقیده دارد لغو دیدار شهید شاملی و سپاهان به دلیل کورس رقابت تاسیسات دریایی و شهید شاملی بر سر نایب قهرمانی به ضرر تیم تهرانی است.

حلاجی گفته است: به خاطر اتفاقی که برای خانم قانع، سرمربی کازرون افتاده ناراحت هستم و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم اما لغو این دیدار بر روی مسابقات تاثیر می‌گذارد و نباید شاهد تغییرات این چنینی باشیم. به نظرم مصدومیت دلیل قانع کننده‌ای برای لغو بازی نیست.

او افزود: در دور رفت نیز برنامه‌ای به ما اعلام کردند که مطابق با آن خود را برای شروع مسابقات آماده و حتی بلیت و محل اسکان هم آماده کردیم اما در ادامه برنامه کتبی را تغییر دادند. مسابقات ما در دور برگشت در زمین رقبایمان انجام‌می‌شود و این ‌تغییرات بر کارمان اثرگذار است. هرچند تلاش می‌کنیم که تیممان بازی خود را انجام بدهد اما حاشیه روی متن هم‌اثر می‌گذارد.

مدیر عامل تاسیسات به شائبه دخالت رئیس فدراسیون هندبال در لغو این بازی گفت: نمی‌خواهیم اینگونه قضاوت کنیم. این حرف که آقای پاکدل کازرونی است و به همین دلیل بازی را لغو کرده، حرف تندی است اما خوشحال می‌شویم اگر جدول طبق برنامه پیش برود. تیم ما هم بارها چندین مصدوم داشته، سرمربی که مصدوم می‌شود افراد دیگری در کادر هستند و این دلیل قانع کننده‌ای نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.