12

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال | کامبک رویایی ذوب آهن و پایان طلسم شکست ناپذیری سایپا

  • کد خبر : 41228
  • 10 بهمن 1398 - 17:46
هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال | کامبک رویایی ذوب آهن و پایان طلسم شکست ناپذیری سایپا

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان با کامبک رویایی ذوب آهن و پایان طلسم شکست ناپذیری سایپا همراه بود. سایپای بی شکست در اصفهان دو بر یک از ذوب پیش افتاد اما دو ست پایانی را باخت و اولین شکست فصل را متحمل شد

آی دبلیو اسپورتس – در جذاب ترین دیدار این فصل لیگ برتر و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان، امروز پنج شنبه ۱۰ بهمن ۹۸ این ذوب آهن اصفهان بود که با نمایشی دیدنی برابر سایپای قدرتمند به پیروزی رسید و اولین شکست این تیم را رقم زد.

ذوب آهن و سایپا امروز در سالن ملت اصفهان به دیدار هم رفتند که در این بازی ذوب آهن بازی را خوب آغاز کرد و با پیروزی ۲۵ بر ۱۹ سبب شد سایپا برای نخستین بار در این فصل ست از دست بدهد اما این پایان یک روز تلخ برای سایپا نبود.

تیم تحت هدایت مریم هاشمی در ست دوم به بازی برگشت و با قدرت، ۲۵ بر ۱۴ ذوب آهن افت کرده را شکست داد تا دو تیم یک بر یک مساوی شوند. در ست سوم باز هم سایپا تیم برتر بود و با بهره مندی از تجربه بازیکنانش این ست را نیز ۲۵ بر ۱۸ برد و در مجموع با حساب ۲ بر یک، در آستانه فتح اصفهان قرار گرفت.

کامبک ذوب آهن از ست چهارم شروع شد. از یک سو شکست در ست چهارم برای ذوب آهن به معنای مرگ و شکست خانگی در این بازی و به نوعی از دست دادن امید قهرمانی بود و از سوی دیگر سایپا با توپ پر وارد ست چهارم شد تا کار را تمام کند و اجازه ندهد که ذوب آهن خودباوری خود را بازیابی کند.

در شرایطی که به همه چیز دیوانه وار و نفس گیر پیش می‌رفت این ذوب آهن بود که در ثانیه‌های حساس این ست ۲۸ بر ۲۶ پیروز شد و بازی را در امتیاز ست‌ها به تساوی ۲ بر ۲ کشید تا تکلیف تیم پیروز به ست پنجم واگذار شود.

در رالی ست پنجم، شاگردان فریبا صادقی در تیم میزبان تیم برتر بودند. در شرایطی که بازیکنان و کادر سایپا در چند نوبت به نحوه قضاوت داور معترض بودند این ذوب آهن بود که کامبک خود را کامل کرد و با برد ۱۵ بر ۱۰ در سن پنجم، ۳ بر ۲ حریف را شکست داد و اولین شکست ذوب آهن را در لیگ ۹۸ رقم زد.

بدین ترتیب حالا هر سه تیم سایپا، ذوب آهن اصفهان و باریج اسانس کاشان یک شکست در کارنامه دارند و رقابت این سه تیم برای قهرمانی وارد فاز جدیدی می‌شود در حالی که اگر سایپا بازی اصفهان را می‌برد عملاً ذوب آهن، مدافع عنوان قهرمانی را از کورس قهرمانی خارج می‌کرد.

در دیگر بازی امروز در تهران، پیکان با میترا شعبانیان باز هم باخت. آنها برابر باریج اسانس کاشان با وجود اینکه در ست اول، محکم و قوی پیروز شدند اما ۳ ست بعدی را واگذار کردند و با شکست ۳ بر یک، بدون کسب امتیاز میدان را ترک کردند.

پیکان ست اول را ۲۵ بر ۸ به سود خود پایان داد اما باریج اسانس در ست‌های بعدی ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ صاحب برتری شد و یک برد دیگر در مسیر جاه طلبی‌های خود به دست آورد. اوضاع این روزها به کام باریج اسانس است و شکست سایپا در اصفهان نیز برای آنها خبر خوبی به حساب می‌آید.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.