تیم ملی تکواندو با ۴ غایب به ترکیه می‌رود | صفرپور: ترکیب تیم ملی پس از ترکیه مشخص می‌شود | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
15

تیم ملی تکواندو با ۴ غایب به ترکیه می‌رود | صفرپور: ترکیب تیم ملی پس از ترکیه مشخص می‌شود

  • کد خبر : 41239
  • 10 بهمن 1398 - 20:25
تیم ملی تکواندو با ۴ غایب به ترکیه می‌رود | صفرپور: ترکیب تیم ملی پس از ترکیه مشخص می‌شود

فاطمه صفرپور مربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان پس از تورنمنت جی وان ترکیه مشخص می‌شود. این در حالی است که تعدادی از ملی پوشان درگیر آسیب دیدگی هستند.

فاطمه صفرپور در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس اظهار کرد: تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در تورنمنت ترکیه شنبه عازم این کشور می‌شود و در این سفر ۸ تکواندوکار در اختیار داریم و تعدادی از نفرات ما برای جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی، در ایران می‌مانند و استراحت می‌کنند.

او ادامه داد: نگار اسماعیلی تکواندوکار وزن اول ما در جریان مسابقات لیگ در روز ۴ بهمن ماه به دلیل گیر کردن انگشت شصت در هوگوی حریف آسیب دید و تصمیم بر آن شد که او استراحت کند تا مصدومیت او تشدید نشود و بتوانیم او را پس از بهبود دوباره در اختیار بگیریم.

مربی تیم ملی تکواندو همچنین گفت: زهرا پوراسماعیل نیز در وزن هشتم در سفر ترکیه با ما نیست. او از انتخابی ۲۸ دی ماه از ناحیه دست آسیب دیده بود و دست او در گچ است. او فعلاً استراحت می‌کند تا پس از بازگشت از ترکیه و پایان دوره درمانش، وضعیت او را بررسی کنیم و امیدوارم بتوانیم او را به سرعت دوباره در تیم ملی داشته باشیم.

Out of Service ؛ زهرا پوراسماعیل به دلیل آسیب دیدگی حضور در تورنمنت ترکیه را از دست داد

صفرپور با اشاره به اینکه کوثر اساسه و مهلا مومن زاده نیز به دلیل آسیب‌های قبلی باید درمان خود را دنبال کنند عنوان کرد: ما در ترکیه ۸ تکواندوکار داریم اما آسیب دیدگی اسماعیلی و پوراسماعیل سبب شد وزن یک و هشت را از دست بدهیم. منتظر پایان تورنمنت ترکیه می‌مانیم تا با توجه به عملکرد نفرات در ترکیه و همچنین وضعیت مصدومان ترکیب تیم را در لبنان مشخص کنیم.

او در مورد دورنمای موفقیت تیم ملی تکواندو گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا که یک جام جهانی کوچک برای ماست تیم‌های چین و کره حریفان سرسخت ما هستند اما در مورد مسابقات کسب سهمیه، چین و کره سهمیه گرفته‌اند و آن مسابقات شرایط متفاوتی دارد. ما در آسیا باید با شرقی ها مبارزه ای سخت داشته باشیم.

مربی تیم ملی همچنین گفت: امسال در بیروت در ۶ وزن می‌توانیم تکواندوکاران را شرکت دهیم. ایران هم در میکس، هم در تیمی، هم در قالب تیم ملی و هم سهمیه‌های کسب شده جداگانه می‌تواند ارنج های خود را داشته باشد و این ارنج ها بسته به شرایط بازیکنان در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است ناهید کیانی، غزل سلطانی، تینا مدانلو، طیبه پارسا، یلدا ولی نژاد، کیمیا همتی، ملیکا میرحسینی وکیلی و زینب اسماعیلی تکواندوکاران اعزامی ایران به جی وان ترکیه خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.