12

فریبا صادقی : در شرایط نابرابر مقابل سایپا قرار گرفتیم | داور با بازیکنان حریف مدارا کرد

  • کد خبر : 41256
  • 11 بهمن 1398 - 13:48
فریبا صادقی : در شرایط نابرابر مقابل سایپا قرار گرفتیم | داور با بازیکنان حریف مدارا کرد

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی برابر سایپا با بیان اینکه تیمش در شرایطی نابرابر ماقلب سایپا قرار گرفته تاکید کرد نرگس افشین سرداور این بازی بازی را مدیریت و در مورد اعتراضات با بازیکنان حریف مدارا کرد.

فریبا صادقی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا در اصفهان در دیدار بزرگ نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال اظهار کرد: این بازی، بهترین و حساس‌ترین بازی نیم فصل بود که متاسفانه با فاصله زمانی زیادی نسبت به ابتدای فصل برگزار شد که دلیل طبیعی آن درگیری تیم ملی با مسابقات انتخابی المپیک بود.

او ادامه داد: با توجه به حضور چند بازیکن سایپا در تیم ملی در انتخابی المپیک، آنها از آمادگی بالایی برخوردار بودند. می‌توانم بگویم ما در شرایطی نابرابر برابر سایپا قرار گرفتیم زیرا بر خلاف استخوان بندی اصلی سایپا، چند هفته یا بازی نکردیم و یا در بازی‌های سبک حاضر شده بودیم و این موضوع، نگران کننده بود.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن گفت: امروز روز سختی را با این شرایط نابرابر داشتیم. شکست هفته گذشته در کاشان برابر باریج اسانس به ذوب آهن شوک وارد کرده بود و این شوک باعث افزایش انگیزه بازیکنان ما برای اعاده حیثیت و جبران مافات شد و نتیجه آن را برابر سایپا دیدیم.

صادقی عنوان کرد: در چنین بازی‌های حساسی نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که داور اشتباه نکند چنان که بازیکن و مربی هم از اشتباه مبرا نیستند. فکر می‌کنم چند اشتباه ریز وجود داشت که برای هر دو تیم رخ داد اما این اشتباهات در نتیجه اثرگذار نبود و فکر می‌کنم داوران توانستند با توجه به سطح بازی و فشار تماشاگر، بازی را مدیریت کنند.

او همچنین گفت: فکر می‌کنم خانم افشین در این بازی بسیار با بازیکنان مدارا کرد و اگر مثل همیشه سرسخت عمل می‌کرد این بازی قطعاً بازیکن اخراجی داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.