18

تیم ملی تکواندو بانوان و چشمه‌های معجزه گر

  • کد خبر : 41442
  • 12 بهمن 1398 - 14:47
تیم ملی تکواندو بانوان و چشمه‌های معجزه گر

تیم ملی تکواندو امروز برای حضور در تورنمنت ترکیه عازم این کشور شد. در شرایطی که نگرانی اصلی تیم ملی وضعیت مصدومان است و چیزی تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان نمانده، حمایت از تیم ملی امروز نقشی برجسته‌تر دارد.

آی دبلیو اسپورتس – روزنامه الکترونیک “قهرمانان” در بخش یادداشت سردبیر خود به قلم حامد اسماعیلی در مورد تیم ملی تکواندو نوشته است: تیم ملی تکواندو عازم تورنمنت ترکیه شد. در شرایطی که نگرانی اصلی تیم ملی وضعیت مصدومان است و چیزی تا آغاز قهرمانی آسیا در لبنان نمانده، حمایت از تیم ملی امروز نقشی برجسته‌تر دارد.

تیم ملی تکواندو یکی از جوان‌ترین تیم‌های ملی در ورزش کشور است. یک نگاه خریدار به تیم می‌گوید این تیم با خودباوری می‌تواند سورپرایز بزرگ قاره باشد آن هم در فصلی که به نظر می‌رسید به واسطه مشکلات مالی و ناتوانی در اعزام به تورنمنت‌ها از یکسو و داستان کیمیا علیزاده از سوی دیگر تکواندو مقبولیت گذشته را نداشته و این اتفاقات سرآغاز سقوط تکواندو به جمع معمولی های ورزش ایران باشد.

درخشش جوانانی نظیر اسماعیلی‌ها، کوثر، یلدا، کیمیا همتی، مهلا، تینا مدانلو به همراه یک لشکر بازیکن باکیفیت و مستعد پشت سر آنها در حکم چشمه‌های معجزه گری است که از شیارهای ناشی از زلزله‌هایی که از سر گذراندیم، جوشیده و حیاتِ تازه ای به تکواندوی ایران می‌دهد. جایی که به نظر می‌رسد این نسل جوان شروع موجی است که می‌تواند تا سال‌ها آینده تکواندوی ایران را ضمانت کند.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.