پایان راه برای صدیقه دریایی ؛ الهه و شهربانو منصوریان مسافر جاکارتا شدند | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
12

پایان راه برای صدیقه دریایی ؛ الهه و شهربانو منصوریان مسافر جاکارتا شدند

  • کد خبر : 4162
  • 20 اردیبهشت 1397 - 14:18
پایان راه برای صدیقه دریایی ؛ الهه و شهربانو منصوریان مسافر جاکارتا شدند

پرونده مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای تعیین 2 نماینده ایران در بازی های آسیایی جاکارتا بسته شد و خواهران منصوریان مسافر بازی های آسیایی جاکارتا شدند.

به گزارش IWSports ؛ در شرایطی که در وزن 60 کیلوگرم شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی و در وزن 52 کیلوگرم الهه منصوریان و سهیلا منصوریان ، بر سر کسب سهمیه حضور در جاکارتا با هم در رقابت بودند ، شهربانو و الهه منصوریان نماینده ایران در بازی های آسیایی خواهند بود.

بر اساس برنامه ، هر یک از ووشوکاران که در 2 بازی از 3 مسابقه انتخابی حریفش را شکست می داد فیکس تیم ملی می شد و این اتفاق امروز پنج شنبه 20 اردیبهشت رخ داد و الهه و شهربانو منصوریان مسافر جاکارتا شدند.

در مسابقات انتخابی دوم ، در وزن 52 کیلوگرم سهیلا منصوریان از رویارویی با الهه منصوریان انصراف داد و چون در مسابقه انتخابی اول به الهه منصوریان باخته بود ، کار برای وی تمام شد و الهه منصوریان نماینده ایران در 52 کیلو خواهد بود.

در وزن 60 کیلو ، شهربانو منصوریان برای بار دوم برابر صدیقه دریایی به پیروزی رسید و این پیروزی نیز حضور شهربانو منصوریان در جاکارتا را قطعی کرد. بدین ترتیب خواهران منصوریان در غیاب خواهر کوچکتر ، 2 سهمیه ساندای ایران در بازی های آسیایی هستند.

در بخش تالو اما شرایط هنوز مشخص نیست. 3 تالوکار شامل زهرا کیانی ، هانیه رجبی و فاطمه حیدری در انتخابی پیشین ، اردو نشین شده اند و احتمالا هر 3 نفر به جاکارتا اعزام می شوند اما ممکن است کادر فنی تصمیم بگیرد روی نام یک نفر قلم قرمز بکشد.

خبر دیگر از ووشو این که ، تیم ملی ووشوی اندونزی هفته آینده به تهران می آید و سانداکاران زن اندونزیایی با ووشوکاران ایرانی تمرین مشترک برگزار خواهند کرد.

انتشار : پنج شنبه 20 اردیبهشت ساعت 14:20

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4162

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.