20

اکرم خدابنده: حریف ازبک را ۵ بار شکست داده بودم | مهم این است که از اشتباهات درس بگیرم

  • کد خبر : 41758
  • 16 بهمن 1398 - 11:02
اکرم خدابنده: حریف ازبک را ۵ بار شکست داده بودم | مهم این است که از اشتباهات درس بگیرم

اکرم خدابنده تکواندوکار باتجربه ایران که در مسابقات آزاد ترکیه حاضر بود و در این مسابقات برنز گرفت تاکید کرد که برابر حریف ازبک تاوان اشتباه در راند نخست را پرداخته است.

آی دبلیو اسپورتس – رقابت‌های تکواندوی آزاد ترکیه در حالی به کار خود پایان داد که دختران تکواندوکار ایران صاحب ۲ طلا و ۵ برنز شدند که یکی از این مدال‌ها به رنگ برنز توسط اکرم خدابنده باتجربه‌ترین تکواندوکار ایرانی حاضر در این تورنمنت به دست آمد.

اکرم خدابنده که به صورت آزاد در این رقابت‌ها شرکت کرده بود در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس مسابقات ترکیه را ابزار سنجش مناسبی برای تکواندوکاران حاضر در این تورنمنت قلمداد کرد و گفت: در اوزان ۶ و ۸ قهرمانان خوبی در استانبول شرکت کرده بودند و شلوغ ترین اوزان در تورنمنت ترکیه بود و من در وزن هشتم در حالی برنز گرفتم که استحقاق حضور در فینال را داشتم.

تکواندوکار خوشنام ایران ادامه داد: در مبارزه نیمه نهایی برابر “اسوتلانا اسیپوا” از ازبکستان بر سر یک اشتباه در راند اول جریان بازی از دستم خارج شد و در مسابقه ای نزدیک برابر حریفم که ۵ بار او را شکست داده ام با ۳ پوئن اختلاف مغلوب شدم.

او همچنین گفت:  اسیپوا تکواندوکار خوش نامی است که سکوهای خوبی را در سال های اخیر  کسب کرده اما قطعاً  اگر چند ثانیه بیشتر وقت داشتم می‌توانستم بازی را ببرم. این شکست برایم اهمیت ندارد و مهم این است که از اشتباهات درس بگیرم. هدفم این است که در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.