11

آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال | پیروزی قاطع سایپا و فرار ذوب آهن از مهلکه پیکان

  • کد خبر : 41800
  • 17 بهمن 1398 - 20:18
آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال | پیروزی قاطع سایپا و فرار ذوب آهن از مهلکه پیکان

آغاز دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی قاطع سایپا برابر باریج اسانس و فرار ذوب آهن از مهلکه پیکان همراه بود. باریج اسانس در تهران نتوانست از پس سایپا بربیاید و سایپا موقعیت خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی تثبیت کرد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان امروز پنج شنبه ۱۷ بهمن ۹۸ با برگزاری ۴ مسابقه به انجام رسید که در مهم‌ترین دیدار در تهران سایپا در ۳ ست پیاپی باریج اسانس کاشان را شکست داد و صدر جدول را کماکان در چنگ خود حفظ کرد.

در مسابقه‌ای که میان ۲ تیم مدعی قهرمانی برگزار شد باریج اسانس سرانجام به پایان ماجراجویی‌های متوالی خود طی هفته‌های اخیر رسید و برای دومین بار در این فصل طعم باخت را چشید. آنها که تنها شکست خود را در بازی رفت در کاشان برابر سایپا متحمل شده بودند باز هم به سایپا باختند.

شاگردان مریم هاشمی این پیروزی را با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰ کسب کردند. این پیروزی به سایپا کمک کرد تا همچنان گزینه اول قهرمانی باشد اما باریج اسانس با وجود اینکه روی کاغذ هنوز امید دارد اما فرصت بزرگ این بازی را از دست داده است.

در دیگر بازی تهران، رالی جذاب پیکان و ذوب آهن ۳ بر ۲ به سود ذوب آهن پایان یافت. تیم اصفهانی در روزی که چیزی تا شکست فاصله نداشت در ست پنجم از مهلکه گریخت گرچه پیروزی متزلزل ذوب آهن سبب شد این تیم نتواند امتیاز کامل این بازی را کسب کند و این، هدیه‌ای برای سایپا بود.

ذوب آهن؛ استاد ست های پنجم

نتایج این مسابقات ۲۵ بر ۲۲، ۱۶ بر ۲۵، ۱۵ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۳ و ۵ بر ۱۵ رقم خورد. پیکان پس از شروعی خوب، در ست‌های دوم و سوم بازنده شد و در شرایطی که برتری قاطعش در ست چهارم نویدبخش پیروزی این تیم بود مغلوب تجربه اصفهانی‌ها شد.

در سایر بازی‌ها در شیراز، ستارگان فارس ۳ بر یک به اکسون تهران باخت. شاگردان اورانوس احمدی این برد را با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۱۹ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵ به دست آوردند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیدند.

در قم، اطلس باز هم باخت و این بار مغلوب افق قم شد. افق که تنها برد نیم فصل را در تهران از همین تیم اطلس گرفته بود باز هم این تیم را شکست داد. بدین ترتیب اطلس تقریباً اطمینان یافته که فصل را در انتهای جدول به پایان خواهد رساند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=41800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.