هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال | پیروزی آسان صدرنشینان در روز استراحت باریج اسانس | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال | پیروزی آسان صدرنشینان در روز استراحت باریج اسانس

  • کد خبر : 42135
  • 25 بهمن 1398 - 9:00
هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال | پیروزی آسان صدرنشینان در روز استراحت باریج اسانس

هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان با پیروزی آسان صدرنشینان در روز استراحت باریج اسانس کاشان همراه بود. سایپا و ذوب آهن یک پیروزی دیگر به دست آوردند و پیکان نیز در قم به برد سه بر صفر رسید.

آی دبلیو اسپورتس – هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان پنج شنبه ۲۴ بهمن ۹۸ با برگزاری ۴ مسابقه به انجام رسید و در روزی که باریج اسانس کاشان با قرعه استراحت مواجه بود سایر تیم‌های شاخص از سد حریفان عبور کردند.

سایپا در ادامه پیروزی‌های پیاپی خود در خانه والیبال تهران ۳ بر صفر برابر تیم انتهای جدولی اطلس پیروز شد. نتیجه‌ای که قابل پیش بینی بود. معصومه اسماعیل‌زاده و سمانه اسدیان داوران این بازی بودند. سایپا با این برد فاصله ۳ امتیازی خود را با ذوب آهن در صدر حفظ کرد.

ذوب آهن اصفهان در خانه پذیرای تیم ستارگان فارس بود و برتری ۳ بر صفر ذوب آهن دهمین پیروزی این تیم را برای سبزپوشان به ارمغان آورد. ملیحه نوری و پریسا سلطانی به عنوان داور اول، داور دوم و ناظرین، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند. ذوب آهن با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد.

در قم، تیم پیکان با هدایت میترا شعبانیان توانست ۳ بر صفر برابر تیم رده هشتمی افق قم پیروز شود. شاگردان میترا شعبانیان در حالی در سالن پیامبر اعظم قم پیروز شدند که نسرین حق‌شناس و مژگان احمدیان داوران اول و دوم این مسابقه بودند. فاصله پیکان رده چهارمی با اکسون رده پنجمی با این پیروزی، در جدول رده بندی افزایش یافت.

همچنین در قزوین جدال تیم‌های شهرداری قزوین و اکسون ۳ بر صفر به سود قزوینی‌ها به پایان رسید. فرحناز قویدل و پگاه حکام‌زاده داوران اول و دوم این بازی بودند. این پیروزی، چهارمین برد شهرداری قزوین در این فصل بود و ممکن است به بهای از دست دادن رده پنجم اکسون در آینده تمام شود.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوازدهم:

ذوب‌آهن اصفهان ۳ – ستارگان فارس صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۱۶)
افق قم صفر – پیکان تهران ۳ (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۷)
شهرداری قزوین ۳ – اکسون تهران صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱)
سایپا تهران ۳ – توسعه اقتصادی اطلس صفر (۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۳)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.