بازگشت رویایی مهسا افسانه؛ کاتاروی ایران در رده بندی کاراته وان دوبی ؛ صادقی در نیمه نهایی متوقف شد | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
20

بازگشت رویایی مهسا افسانه؛ کاتاروی ایران در رده بندی کاراته وان دوبی

  • کد خبر : 42139
  • 25 بهمن 1398 - 11:36
بازگشت رویایی مهسا افسانه؛ کاتاروی ایران در رده بندی کاراته وان دوبی

مهسا افسانه امروز در بازگشتی رویایی به میادین در کاراته وان دوبی روی تاتامی رفت و به رده بندی کاتای انفرادی راه یافت. بهترین عملکرد در بین ۳ کاتاروی شاخص ایران در این مسابقات که نمایشی خیره کننده از دختر با انگیزه کاتای ایران بود.

آی دبلیو اسپورتسمهسا افسانه امروز همه را غافلگیر کرد. او نشان داد درست در روزی که کسی منتظرش نیست می تواند برگردد، درها را باز کند و اعلام کند که کاتا هنوز در خون او جریان دارد و توانایی های او حداقل فعلاً خط پایانی ندارد.

کاتاروی باتجربه ایران پس از مدت ها غیبت در میادین امروز در مرحله دوم لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی دوبی به میدان رفت و موفق شد به رده بندی راه پیدا کند. او در دور اول در گروه یک در درقابت با ۱۰ کاتارو با امتیاز ۲۳.۸۴ و بالاتر از نمایندگان ایتالیا و کانادا صدرنشین شد و به دور دوم رسید.

در دومی مرحله در گروهی ۸ نفره، مهسا با ۲۳.۵۲ امتیاز سوم شد تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. در نیمه نهایی و در رقابت با الکساندرا آناچان از نیوزلند، ساکورا کوکومای از آمریکا و سوآن چین از چین تایپه، مهسا افسانه با با ۲۴.۷۲ امتیاز سوم شد و بدین ترتیب راهی رده بندی شد.

مهسا افسانه، تسلیم ناپذیر و قدرتمند با این نمایش در دوبی نشان داد که دوری اش از میادین مختلف جهانی و آسیایی به این معنا نیست که او دچار افت شده و یا توان رقابت با سایرین را ندارد. او همچنان یکی از نمادهای غیر قابل چشم پوشی کاتای ایران به شمار می رود.

!what a comeback

فاطمه صادقی کاتاروی جوان ایران که بهترین موقعیت را در بین کاتاروهای ایرانی در رنکینگ جهانی دارد در کاراته وان دوبی در دور اول در گروه ۴ با ۲۳.۸۲ امتیاز چهارم شد و با صعود به مرحله دوم، در این مرحله نیز با ۲۴.۲۶ امتیاز چهارم شد و مثل مهسا افسانه راهی نیمه نهایی شد.

در نیمه نهایی، فاطمه صادقی در رقابت با ساندرا سانچز از اسپانیا، گریس لائو مو از هنگ کنگ و دیلارا التیمور از ترکیه چهارم شد و نتوانست به جمع نفرات برتر و مدعیان مدال راه یابد اما عملکرد او یک بار دیگر درخشان و دیدنی بود. سن و سال فاطمه صادقی و عملکرد کنونی وی، نوید بخش آینده زیبایی است که او می تواند برای خود و کاتای ایران رقم بزند.

همچنین نگین باقری در کاتای انفرادی پس از عبور از دور اول، در مرحله دوم هفتم شد و از دور مسابقات کنار رفت. کاراته وان دوبی برای ایران با برگزاری مسابقات کومیته ادامه پیدا خواهد کرد جایی که تیم سمانه خوش قدم وارد کارزار می شود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42139

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.