15

گروه بهمن فینالیست لیگ برتر بسکتبال بانوان شد؛ تکرار ناکامی نامی نو

  • کد خبر : 42142
  • 25 بهمن 1398 - 9:22
گروه بهمن فینالیست لیگ برتر بسکتبال بانوان شد؛ تکرار ناکامی نامی نو

تاریخ برای نامی نو تکرار شد. در دومین تلاش پیاپی برای رسیدن به قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان، نامی نو اصفهان همانند لیگ ۹۷ تسلیم شد و نتوانست به هدفش برسد. گروه بهمن اکنون در فینال با یکی از دو تیم بانوان شهر گرگان یا پالایش نفت آبادان رقابت می‌کند.

آی دبلیو اسپورتس – دیدارهای دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان پنج شنبه ۲۴ بهمن برگزار شد و تکلیف یکی از ۲ تیم فینالیست مشخص شد. گروه بهمن راهی دیدار پایانی شد اما دومین فینالیست روز جمعه در مسابقه تکراری گرگان مشخص می‌شود.

گروه بهمن در حالی در تهران به مصاف نامی نو اصفهان رفت که بازی رفت را در اصفهان ۷۹ بر ۷۲ از این تیم برده بود. نامی نو که سال گذشته نیز از رسیدن به قهرمانی  بازمانده بود با بیم و امید جبران مافات به تهران رفت اما نتیجه برای نامی نو، باز هم مثل سال گذشته ناامید کننده بود.

در این بازی گروه بهمن، تیم شکست ناپذیر و مقتدر امسال لیگ برتر توانست ۹۶ بر ۸۶ پیروز میدان شود و به فینال راه یابد. بازی برای گروه بهمن ترسناک آغاز شد. آنها در کوارتر اول ۲۷ بر ۱۸ بازنده شدند و این یک زنگ خطر واقعی برای بهمن بود. به لطف همین زنگ خطر، گروه بهمن در هر ۳ کوارتر بعدی پیروز شد و بازی را برگرداند.

تنها دبل دبل این بازی توسط گلشید امیدیان با ۱۲ امتیاز و ۲۰ ریباند ثبت شد. سعیده علی بازیکن کهنه کار و نخبه بهمن با کسب ۳۱ امتیاز، ۶ ریباند و ۷ پاس منجر به گل روز درخشانی برابر نامی نو داشت. دلارام وکیلی ۲۵ و کیمیا یزدیان طهرانی ۱۱ پوئن برای تیم تحت رهبری فریناز طائرپور به دست آوردند.

معصومه – مژگان؛ سلاح های مخرب نامی نو شلیک کردند اما نکشتند

در شام آخر نامی نو، معصومه اسماعیل زاده و مژگان خدادادی هر چه داشتند برای تیم سپیده جعفری رو کردند اما این کافی نبود. اسماعیل زاده ۲۷ امتیاز و خدادادی ۲۶ امتیاز (و ۶ توپ ربایی) کسب و این دو به تنهایی ۶۱ درصد امتیازات نامی را برای این تیم ثبت کردند.

در دیگر بازی دوم نیمه نهایی در گرگان، تیم بانوان شهر گرگان که در بازی رفت در آبادان پالایش نفت آبادان را ۹۴ بر ۷۲ شکست داده بود در عین ناباوری در خانه و در برابر دیدگان هوادارانش ۶۷ بر ۶۰ به نفت باخت و این شکست سبب شد تکلیف دومین تیم راه یافته به فینال به مصاف سوم این دو تیم بکشد.

بدین ترتیب بانوان شهر گرگان و پالایش نفت آبادان ظهر جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ برای سومین و آخرین بار در گرگان با هم روبرو می‌شوند و تیم برنده به فینال می‌رود.

در بازی دوم، الناز سیاهی با ۱۷ امتیاز و ۱۷ ریباند و ناهیده اسدی با ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند و ۴ توپ ربایی برای تیم پالایش نفت دبل دبل کردند و فرزانه فروتن فرد ۱۳ و فائزه شهریاری ۱۱ امتیاز برای تیم خوزستانی به دست آوردند.

همچنین در ترکیب تیم میزبان، بانوان شهر گرگان تینا عیساییان پای ثابت دبل دبل های این فصل با ۱۵ امتیاز و ۲۹ ریباند دبل دبل کرد و یاسمن محمدی ۱۹ و شادی عبدالوند ۱۴ امتیاز برای تیم میزبان کسب کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.