13

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال | شهرداری سیرجان کردستان را فتح کرد؛ خداحافظی وچان با قهرمانی

  • کد خبر : 42171
  • 25 بهمن 1398 - 13:43
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال | شهرداری سیرجان کردستان را فتح کرد؛ خداحافظی وچان با قهرمانی

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان با نتیجه‌ای شگفت انگیز همراه بود. شهرداری سیرجان کردستان را فتح کرد و با شکست ۳ بر صفر تیم وچان آن هم در کردستان امید این تیم به قهرمانی را از وچان گرفت. شهرداری بم حالا به قهرمانی نزدیک تر شده است.

آی دبلیو اسپورتس – چه روز فوق العاده ای برای فوتبال استان کرمان بود. حاصل دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ افزایش فاصله تیم‌های اول و دوم جدول به ۶ امتیاز بود. شهرداری بم به خودی خود دست نیافتنی بود و حالا دست نیافتنی تر هم شده است.

وچان کردستان امروز در خانه تحقیر شد. شکست ۳ بر صفر برابر شهرداری سیرجان آن هم در زمین خودی فاجعه بار بود. همه چیز برای وچان دردناک پیش رفت. شبنم بهشت ضربه اول را به وچان زد و افسانه چترنور تیرهای خلاص را به پیکره وچان ناامید شلیک کرد.

شکست ۳ بر صفر وچان در خانه برابر تیمی که امسال تیمی بی ثبات در رقابت در بالای جدول نشان داده بود نشانگر آمادگی این روزهای تیم مریم جهان نجاتی است. وچان امیدوار بود که همه چیز دست به دست هم دهد تا شاید راهی برای جبران فاصله ۳ امتیازی این تیم با شهرداری بم صدرنشین یافت شود اما حالا با فاصله ۶ امتیازی، کار برای وچان تمام است.

Game Over برای وچان ؛ شکست ناامید کننده ای در خانه بود

شهرداری سیرجان با این پیروزی در رده سوم باقی ماند و به سپاهان اجازه نداد خود را به این تیم نزدیک کند. ارزش این پیروزی در سنندج زمانی برای سیرجان مشخص‌تر می‌شود که آنها در پایان فصل رتبه سوم را کسب کنند.

شهرداری بم، تیم صدرنشین لیگ که حتی یک امتیاز هم از دست نداده قرار بود امروز در ورزشگاه فجر بم میزبان همیاری آذربایجان غربی باشد اما همیاری در اقدامی غیر حرفه‌ای به بم سفر نکرد و پیروزی سه بر صفر برای بم ثبت شد قدرت شهرداری بم سبب می‌شود تیم‌های ضعیف‌تر مایل به بازی با این تیم نباشند بخصوص اینکه باید هزینه هنگفتی برای سفر به بم تقبل کنند.

در اصفهان، دربی نصف جهان با برتری قابل پیش بینی فولاد مبارکه سپاهان برابر ذوب آهن پایان یافت. هاجر دباغی در جریان این برتری ۴ بر صفر، دو گل به ثمر رساند، مریم رهیده یک گل زد و یک گل نیز سهم صفورا جعفری شد.

در شیراز تیم آذرخش زاگرس این شهر دو بر یک برابر هیئت فوتبال البرز شکست خورد و پالایش گاز ایلام در زمین خود ۲ بر صفر سینا بوشهر را از پیش رو برداشت. دیدار ملوان بندر انزلی و آویسا خوزستان نیز به دلیل وضعیت جوی انزلی به زمان دیگری موکول شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم از این قرار است:

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۴ ذوب آهن اصفهان صفر

گلزنان: هاجر دباغی (۲ گل) مریم رهیده و صفورا جعفری برای سپاهان

وچان کردستان صفر شهرداری سیرجان ۳

گلزنان: افسانه چترنور (۲ گل) و شبنم بهشت برای سیرجان

شهرداری بم ۳ همیاری آذربایجان غربی صفر (عدم حضور همیاری)

آذرخش زاگرس شیراز ۱ هیئت فوتبال البرز ۲

گلزنان: نامشخص برای زاگرس – ثنا صادقی و فاطمه محبوبی برای هیئت البرز

پالایش گاز ایلام ۲ سینا بوشهر صفر

گلزنان: زهرا حاتم نژاد (۲ گل) برای ایلام

ملوان بندر انزلی – آویسا خوزستان (به تعویق افتاد)

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.