14

پایان لیگ برتر هندبال با پیروزی تاسیسات دریایی و سپاهان اصفهان

  • کد خبر : 42179
  • 25 بهمن 1398 - 14:32
پایان لیگ برتر هندبال با پیروزی تاسیسات دریایی و سپاهان اصفهان

لیگ برتر هندبال زنان به نقطه خاتمه خود رسید.پایان لیگ برتر هندبال با پیروزی تاسیسات دریایی و سپاهان اصفهان همراه بود در حالی که تیم اشتاد سازه مشهد پیش از این قهرمانی خود را در این مسابقات مسجل کرده و جشن گرفته بود.

آی دبلیو اسپورتس – هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان امروز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ برگزار شد و در ۲ بازی برگزار شده در تهران و اصفهان تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان میهمانان خود را شکست دادند.

در تالار هندبال تهران، تاسیسات دریایی با وجود شکست در نیمه نخست برابر ذوب آهن اصفهان در نیمه دوم جریان بازی را در دست گرفت و در نهایت توانست ۲۶ بر ۲۴ یک نبرد واقعی و نزدیک را از ذوب آهن ببرد.

این پیروزی به تاسیسات دریایی کمک کرد تا موقعیت خود را در رده سوم جدول لیگ برتر تثبیت کند. آنها در حالی فصل را به پایان بردند که تلاش آنها برای قهرمانی ناکام ماند. تاسیسات که در لیگ ۹۶ قهرمان شده بود سال گذشته به نایب قهرمانی بسنده کرد و امسال نیز یک پله دیگر پایین آمد و سوم شد.

در اصفهان، امروز تیم سپاهان توانست ۲۶ بر ۲۲ کیش ایر را شکست دهد. سپاهان با رتبه چهارم این فصل را به انتها رسانده است البته آنها یک بازی معوقه در کازرون برابر شهید شاملی رده دومی در پیش دارند و در حقیقت آن مسابقه آخرین دیدار لیگ ۹۸ محسوب می‌شود.

اشتاد سازه مشهد، شهید شاملی کازرون، تاسیسات دریایی تهران و سپاهان اصفهان به ترتیب ۴ تیم برتر لیگ برتر هندبال بانوان ۹۸ هستند و ذوب آهن و کیش ایر در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

تیم نفت و گاز گچساران به دلیل عدم حضور در بیش از یک مسابقه و تیم ارشیاشید طرقبه و شاندیز از خراسان رضوی به دلیل ناتوانی مالی و انصراف در نیم فصل از جدول لیگ هندبال زنان در میانه راه حذف شدند و به دسته اول سقوط کردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.