20

بانوان شهر گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال زنان راه پیدا کرد

  • کد خبر : 42185
  • 25 بهمن 1398 - 15:01
بانوان شهر گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال زنان راه پیدا کرد

تیم بانوان شهر گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال زنان راه پیدا کرد. در سومین دیدار نیمه نهایی بین بانوان شهر گرگان و پالایش نفت آبادان، میزبان موفق تر بود و توانست با رسیدن به دیدار نهایی حریف تیم گروه بهمن شود.

آی دبلیو اسپورتس – سومین و آخرین مصاف بین تیم‌های بانوان شهر گرگان و پالایش نفت آبادان در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز جمعه ۲۵ بهمن ۹۸ در گرگان برگزار شد و تیم بانوان شهر گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال زنان راه پیدا کرد.

شاگردان نیکا بیک لیکلی که در بازی اول در آبادان پالایش نفت آبادان را ۹۴ بر ۷۲ شکست داده بودند در بازی دوم، روز ۲۴ بهمن در خانه ۶۷ بر ۶۰ به نفت باختند تا کار به بازی امروز و اوج حساسیت بکشد. مسابقه‌ای که این بار گرگانی‌ها در آن جبران مافات کردند و به فینال رسیدند.

در این مسابقه سراسر حساسیت، بانوان شهر گرگان شروع فوق العاده ای داشت و همین شروع دلپذیر مایه پیشرفت آنها به سمت فینال شد. برتری ۲۰ بر ۸ در کوارتر اول و ایجاد فاصله ۱۲ امتیازی در آغاز راه تیم پالایش نفت آبادان را در تنگنا و فشار روانی قرار داد.

در کوارتر دوم نفت توانست بازده بهتری نسبت به گرگان در شوت‌ها داشته باشد که حاصل آن برتری ۱۶ بر ۱۲ و کاهش فاصله در جمع امتیازات بود. در نتیجه، نیمه نخست این بازی با برتری ۳۲ بر ۲۴ تیم بانوان شهر گرگان به انتها رسید.

فصل فوق العاده فائزه شهریاری در آبادان تمام شد. تقدیر آنها، بالا رفتن تا نیمه نهایی بود و بس

در رقابت نفس گیر دو تیم در آغاز نیمه دوم، هیچیک از دو تیم قصد پاپس کشیدن را نداشتند. حاصل این نبرد نفس گیر تساوی ۱۶ بر ۱۶ در کوارتر سوم و حفظ فاصله ۸ امتیازی به سود میزبان بود. پالایش نفت به تدریج ناامید می‌شد.

در کوارتر چهارم و تعیین کننده، بانوان شهر گرگان از فشار سنگین روانی روی بازیکنان پالایش نفت آبادان به بهترین شکل استفاده کرد و نه تنها اجازه بازگشت به نفت نداد بلکه این کوارتر را ۱۶ بر ۱۲ به سود خود پایان داد و در مجموع ۶۴ بر ۵۲ به برتری رسید و فینالیست شد تا به دیدار گروه بهمن برود.

در این بازی تینا عیساییان با ۱۵ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای بانوان شهر گرگان دبل دبل کرد. همچنین فائزه شهریاری با ۱۱ امتیاز و ۱۱ ریباند، ۶ پاس گل و ۵ توپ ربایی موفق به دبل دبل برای پالایش نفت شد.

شادی عبدالوند بازیکن ارزشمند گرگان با ۲۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان شد. فرزانه فروتن فرد با ۱۴ امتیاز بیشترین امتیاز را برای آبادان کسب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.