13

کاراته وان دوبی | مهسا افسانه با رتبه چهارم به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 42224
  • 27 بهمن 1398 - 9:52
کاراته وان دوبی | مهسا افسانه با رتبه چهارم به کار خود پایان داد

مهسا افسانه در مسابقه رده بندی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دوبی مغلوب حریفی از هنگ کنگ شد و به رتبه چهارم بسنده کرد اما چنین رتبه‌ای برای او با توجه به غیبت طولانی وی در کاراته وان موفقیتی بزرگ محسوب می‌شود.

آی دبلیو اسپورتس – مهسا افسانه کاتاروی خوشنام و باتجربه ایران امروز یکشنبه ۲۷ بهمن ۹۸ در دیدار رده بندی کاراته وان دوبی در کاتای انفرادی برابر گریس لائو مو از هنگ کنگ مغلوب شد و با این شکست به مقام چهارم این مسابقات دست یافت.

کاراته وان دوبی، دومین مرحله از لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ بود و درخشش مهسا افسانه در این مسابقات نتیجه شاخصی در رنکینگ جهانی برای این کاتاروی پرتلاش خواهد داشت. او پس از بازگشت به کاراته وان عملکردی ارائه کرد که مورد انتظار نبود.

در مسابقه رده بندی، مهسا افسانه با ۲۴.۹۲ امتیاز به کار خود پایان داد و گریس لائو مو که در سال گذشته میلادی ۲ برنز کاراته وان را کسب کرده بود، با ۲۵.۹۴ امتیاز بالاتر از مهسا قرار گرفت و سومین برنز خود از مسابقات کاراته وان را به دست آورد.

گرچه مهسا افسانه در کاراته وان دوبی مدالی بر گردن نیاویخت اما رسیدن او به جمع ۴ نفر برتر، دست کمی از حال و هوای یک مدال خوشرنگ ندارد به ویژه آنکه مهسا افسانه مدتی طولانی در کاراته وان حضور نداشته و از نظر رنکینگ جهانی نسبت به رقبای هموطن خود در جایگاه پایین‌تری قرار داشته است.

با این وجود نمایش مهسا افسانه یادآوری کرد که ایران در بخش کاتا چه ظرفیت ارزنده‌ای دارد و البته در بعد شخصی، مهر تاییدی بر بلوغ فنی مهسا افسانه بود. به عبارت دیگر، مهسا افسانه نه تنها هنوز تمام نشده بلکه اگر شرایط برای او فراهم باشد، می‌تواند آنچه در همه سال‌های گذشته کاشته را درو کند.

همچنین بخوانید: عملکرد مهسا افسانه در کاراته وان دوبی پیش از رده بندی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.