16

کلاس مربیگری درجه D جهانی هندبال در تهران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 42266
  • 27 بهمن 1398 - 16:44
کلاس مربیگری درجه D جهانی هندبال در تهران آغاز به کار کرد

کلاس مربیگری درجه D جهانی هندبال به همت فدراسیون هندبال و با تدریس ایلونا هپکوا مدرس فدراسیون جهانی هندبال از جمهوری چک در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، کلاس مربیگری درجه D جهانی هندبال با حضور نایب رییس کمیته ملی المپیک و رییس انجمن هندبال دانشجویی و اعضای فدراسیون هندبال در محل این فدراسیون آغاز به کار کرد.

در مراسم آغازین این دوره بین المللی که ایلونا هپکوا مدرس جهانی از جمهوری چک هم حضور داشت، دکتر باقر زاده نایب رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه هندبال بهترین و جذابترین رشته توپی دنیاست افزود: با وجود این همه استعداد در ایران و مربیانی چون شما مطمئناً می‌توان هندبال ایران را به سطح بالای آسیا و جهان رساند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با حضور در این مراسم با اشاره به دانش خوب مربیان زن ایرانی در هندبال گفت: باید به جایی برسیم که نسلی پشت نسل دیگر قرار گیرد و خلا ایجاد نشود.هندبال بانوان ما هنوز جای کار زیادی دارد و باید با حضور چنین مدرسانی سطح علمی و دانش آنان را بالاتر و بالاتر ببریم.

الهام سلوکی نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال نیز از حضور هپکوا مدرس جهانی برای این دوره در تهران تقدیر کرد و از تمامی افرادی که در این راه زحمت کشیده‌اند به ویژه رییس فدراسیون قدردانی نمود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود سیاسی حضور این فرد در تهران واقعاً نمونه خوبی از ارتباطات بین المللی فدراسیون است که به خوبی ادامه دارد. الهام سلوکی در پایان برای دانشجویان این دوره آرزوی موفقیت نمود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.