تمام عنوان‌ها برای ایران؛ فرشته کریمی و سارا شیر بیگی برترین های آسیا | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
10

تمام عنوان‌ها برای ایران؛ فرشته کریمی و سارا شیر بیگی برترین های آسیا

  • کد خبر : 4265
  • 22 اردیبهشت 1397 - 17:30
تمام عنوان‌ها برای ایران؛ فرشته کریمی و سارا شیر بیگی برترین های آسیا

بانوان فوتبالیست کشورمان علاوه بر قهرمانی، عناوین مهم جام ملت‌های آسیا را نیز از آن خود کردند. دبل قهرمانی تمام آن چیزی نبود که شاگردان مظفر به مردم ایران هدیه دادند. عمل‌کردشان به قدری از هر لحاظ خوب بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان‌های مهم را به آنها بدهد.

به گزارش IWsports؛ فرشته کریمی بانوی شماره ۷ فوتسال ایران، همچون دوره قبل عنوان بهترین بازیکن را با شایستگی به دست آورد تا بار دیگر به تنهایی در قله فوتبال آسیا بایستد. این عنوان در حالی تکرار شد که بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی ایران کاندیدای آن بودند و در دیگر تیم‌ها نیز بهترین‌های آسیا و جهان حضور داشتند.

عنوان خانم گلی نیز به طور مشترک به ۲ ایرانی و یک ژاپنی رسید. فاطمه اعتدادی پیش از بازی ۹ گله بود اما هت تریک سارا شیربیگی و تک گل آنا آشیمیرو سبب شد تا سه نفر مشترکا خانم گل مسابقات شوند؛ آن هم در شرایطی که تیم ملی ایران یک بازی کمتر از ژاپنی‌ها انجام داد. کاپ اخلاق نیز در پایان مسابقات به کاپیتان و در واقع به تیم ملی ایران تقدیم شد تا جشن قهرمانی با شیرینی هرچه بیشتر به دست بیاید.

بانوان ایرانی با وجود تمام محدودیت‌ها قهرمانی در آسیا را تکرار کردند و همراه شدن این عنوان با جایزه‌های مهم مسابقه‌ها سبب خوشحالی بیشتر مردم و البته بالا رفتن انتظارات آنها شده است. حالا ایرانی‌ها از دختران فوتسالیست انتظار کسب عناوین جهانی را دارند و با توجه به شایستگی بانوان، این امر دور از انتظار و غیر ممکن نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=4265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.