روزهای بی طراوت | درباره عملکرد طراوت خاکسار در لیگ جهانی کاراته در سالزبورگ | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
13

روزهای بی طراوت

  • کد خبر : 42732
  • 12 اسفند 1398 - 7:41
روزهای بی طراوت

او با یک مدال و یک قهرمانی طراوت خاکسار نشده و پیشت نام بزرگ او، افتخاراتی حاصل رنج و تلاش وجود دارد. او همین امروز هم برای ما قهرمانی برای تمام دوران‌ها است.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : یک شروع زیبا در کاراته وان سالزبورگ همه را به روز درخشان طراوت خاکسار امیدوار کرد اما او بار دیگر متوقف شد. این حکایت روزهای بی طراوت طراوت خاکسار است که البته همچنان هوادارانش به او ایمان دارند.

طراوت خاکسار در سومین مرحله لیگ جهانی کاراته در سالزبورگ اتریش رفت تا نمایش تازه ای در سال جدید میلادی رو کند. وقتی در گام اول ۶ بر یک ماترین کمپبل کانادایی و دارنده نقره پان آمریکن ۲۰۱۹ را برد، امید را به ارمغان آورد و زمانی که در بازی دوم ۲ بر یک برابر ویکتوریا سیمانیکوآ از اسلواکی پیروز شد، امید به درخشش او رنگ پررنگ‌تری گرفت.

سنگ بزرگ او، یک آلمانی به نام جانا مسر اشمیت بود. کسی که در مرحله پیشین کاراته وان در دوبی برنز گرفته بود و رقیب سرسختی برای خاکسار محسوب می‌شد. طراوت برابر او ۲ بر صفر شکست خورد اما راهیابی مسر اشمیت به فینال طراوت را در موقعیت حضور در جدول شانس مجدد و تلاش برای برنز قرار داد.

رپه شارژ برای طراوت اما ناامید کننده بود. او ۷ بر صفر برابر یاسمین عطایا از مصر بازنده شد و با ۲ برد و ۲ باخت به کارش در سالزبورگ پایان داد. در مورد طراوت خاکسار چیز زیادی نمی‌دانیم اما تنها این را می‌دانیم که او هم ظرفیت بیش از اینها را دارد و هم شایستگی اش را.

او با یک مدال و یک قهرمانی طراوت خاکسار نشده و پیشت نام بزرگ او، افتخاراتی حاصل رنج و تلاش وجود دارد. او همین امروز هم برای ما قهرمانی برای تمام دوران‌ها است. ما می‌خواهیم که او برگردد. او را درخشان‌تر می‌خواهیم. این، زیاده خواهی نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.