فصل متفاوت سحر پاپی در حفاری خوزستان ؛ ۱۲ گل و ۱۴ پاس گل | پایگاه خبری ورزش زنان | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
11

فصل متفاوت سحر پاپی در حفاری خوزستان ؛ ۱۲ گل و ۱۴ پاس گل

  • کد خبر : 42758
  • 12 اسفند 1398 - 12:28
فصل متفاوت سحر پاپی در حفاری خوزستان ؛ ۱۲ گل و ۱۴ پاس گل

سحر امسال ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۱۴ پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش داده است. عملکردی شاخص و منطبق با برنامه حفاری. پس از ۹ فصل حضور در لیگ برتر فوتسال، او به بازیکنی آبدیده تبدیل شده است.

آی دبلیو اسپورتس : سحر پاپی بازیکن ۳۰ ساله و محبوب حفاری پس از آسیب دیدگی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال در تهران برابر سایپا دچار آسیب دیدگی شدید از ناحیه ساق پا شد و بلافاصله تحت عمل جراحی قرار گرفت.

در این بازی حفاری ۴ بر ۳ پیروز شد و سحر پاپی نیز ۲ گل به ثمر رساند اما روز زیبای او با مصدومیت به تلخی گرایید. حالا او عمل جراحی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و می‌گوید که تا ۲ ماه دگیر می‌تواند پا به توپ شود.

سحر پاپی یکی از کاروان بزرگ آسیب دیدگان لیگ برتر است. تعداد مصدومان لیگ بالا رفته و سحر پاپی تا پیش از دیدارهای برگشت نیمه نهایی، آخرین این جمع است.
پاپی در حفاری همراه با خواهرش یکی از عناصر مهم تیم است. او ۳۰ ساله و خواهرش فاطمه ۲۹ ساله هستند و در اندیمشک زندگی می‌کنند. آنها سال‌ها است که بخشی از موفقیت‌های تیمی حفاری اهواز در لیگ برتر فوتسال هستند.

سحر پاپی می‌گوید: چند سال بود که تلاش می‌کردم عنوان بهترین گلزن لیگ را به دست بیاورم. به هر حال گاهی اوضاع طبق خواسته‌ها پیش نمی‌رود. امسال تصمیم گرفتم در خدمت تیم باشم و دیگر به کسب عنوان شخصی فکر نکنم.

با این وجود سحر امسال ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۱۴ پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش داده است. عملکردی شاخص و منطبق با برنامه حفاری. زمانی که پس از بازی با سایپا جراحی کرد فصل برای او تمام شده بود مگر اینکه تعلیق مسابقات به دلیل شیوع کرونا آن قدر به طول بینجامد که سحر پاپی فرصت بازگشت را داشته باشد که البته بعید است.

کرونا البته ممکن است سبب تعویق مسابقات قهرمانی آسیا شود و سحر پاپی نیم نگاهی به آسیا هم دارد. او عنوان می‌کند: دوست داشتم زیر نظر سرمربی تیم ملی کار کنم. شهناز یاری مربی فوق العاده ای است اما این آسیب کار من را برای حضور در تیم ملی سخت کرده. البته اگر کرونا مسابقات قهرمانی آسیا را به تعویق بیندازد و در تیم ملی به من نیاز باشد، از اینکه دوباره ملی پوش شوم خیلی خوشحال می‌شوم. هنوز عطش بازی در تیم ملی را دارم.

سحر البته یک بار در آسیا جام قهرمانی را بالای سر برده است. در جریان اولین قهرمانی ایران در قاره، او بخشی از تیمی بود که در سال ۲۰۱۵ قهرمان شد.

پس از ۹ فصل حضور در لیگ برتر فوتسال، او به بازیکنی آبدیده تبدیل شده است. اگر امسال حفاری قهرمان شود او برای پنجمین بار این عنوان را به دست آورده اما در همین روزهای آسیب دیدگی، چشم امید او به آخرین شانس برای حضور در تیم ملی است. او همچنان دختر بازی‌های بزرگ و سراپا شوق برای بازی کردن است و با عبور از ۳۰ سالگی، دوران تازه ای برای او آغاز خواهد شد.

گفتگو از حامد اسماعیلی

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.