13

نجمه خدمتی: به کمبودها عادت کرده‌ایم/ نمی‌دانم به جام جهانی می‌رویم یا نه

  • کد خبر : 42821
  • 13 اسفند 1398 - 0:38
نجمه خدمتی: به کمبودها عادت کرده‌ایم/ نمی‌دانم به جام جهانی می‌رویم یا نه

[ad_1] تیرانداز المپیکی ایران گفت: به کمبودها عادت کرده‌ایم اما بدون توجه به این اتفاق در هر مسابقه‌ای تلاش می‌کنیم‌ تا بهترین ‌اتفاقات را برای رشته تیراندازی رقم بزنیم. نجمه خدمتی بعد از مسابقات تیراندازی دانمارک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از عملکردی که داشتم خیلی راضی هستم. توانستم رکوردهای خوبی را در این […]

[ad_1]

تیرانداز المپیکی ایران گفت: به کمبودها عادت کرده‌ایم اما بدون توجه به این اتفاق در هر مسابقه‌ای تلاش می‌کنیم‌ تا بهترین ‌اتفاقات را برای رشته تیراندازی رقم بزنیم.

نجمه خدمتی بعد از مسابقات تیراندازی دانمارک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از عملکردی که داشتم خیلی راضی هستم. توانستم رکوردهای خوبی را در این مسابقات بر جای بگذارم. با توجه به فرصت کمی که تا شروع المپیک باقی مانده باید به شکل بهتری تمرینات را دنبال کنم تا رکوردهایم را افزایش داده و بتوانم به فینال المپیک برسم.

ملی‌پوش تیراندازی با اشاره به مدت‌ کم‌ اردوی تیم ملی در هانوفر آلمان گفت: با وجود اینکه‌ اردوی ما در هانوفر آلمان‌ سه روز بیشتر نبود اما خوشبختانه‌ توانستیم‌ با تعداد فشنگ‌ بالا به تمرین بپردازیم. ما همیشه به کمبودها عادت کرده‌ایم و بدون توجه به این اتفاق در هر مسابقه‌ای تلاش می‌کنیم‌ تا بهترین ‌اتفاقات را برای رشته تیراندازی رقم بزنیم.

خدمتی در پاسخ به این سوال که آیا در مدت کمی که در هانوفر بودند توانستند سلاح‌های خود را تجهیز کنند گفت: تجهیزاتمان را توانستیم به روز کنیم ولی فکر می‌کنم هنوز فشنگ‌ها نرسیده است.

دارنده سهمیه المپیک توکیو در مورد اردوی تیم ملی تیراندازی در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر بخاطر شرایط به وجود آمده (شیوع ویروس کرونا) تمرین نمی‌کنیم. قرار است اردوی غیر حضوری را زیر نظر سرمربی تیم ملی الهام هاشمی داشته باشیم تا بتوانیم آمادگی تکنیکی و جسمی خود را حفظ کنیم و از دست ندهیم. تمرین در خانه شامل آمادگی جسمی و تکنیکی است. با وسایل تیراندازی فقط حالت‌گیری و خشک تمرین خواهیم کرد.

خدمتی در مورد حضور در مسابقات جام جهانی هند که قرار است اواخر اسفند برگزار شود گفت: راجع به حضور در این مسابقات اصلا چیزی نمی‌دانم. به خاطر کرونا معلوم نیست بتوانیم برویم. در حال حاضر که تمام پروازها تقریبا لغو شده است.

صاحب مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی اینچئون در مورد آغاز اردوهای تیم ملی در سایه ویروس کرونا گفت: واقعا چیزی نمی‌توانم بگویم. نمی‌دانم باید چه‌کار کرد. همه چیز بستگی به شرایط دارد.

وی در مورد پیش بینی از عملکردش در المپیک توکیو گفت: اصلا قابل پیش‌بینی نیست. من تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین نتیجه را در المپیک بگیرم.
انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.