11

سرمربی والیبال بانوان کاشان: موافق اعلام تیم قهرمان نبودم

  • کد خبر : 42832
  • 13 اسفند 1398 - 13:13

[ad_1] سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان می‌گوید با تصمیم فدراسیون مبنی بر اعلام تیم قهرمان موافق نبوده است. به گزارش ایسنا، فدراسیون والیبال پس از آنکه مسابقات لیگ بانوان را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد، روز گذشته رده بندی تیم‌ها را اعلام کرد. بر این اساس سایپا در جایگاه نخست و به عنوان […]

[ad_1]

سرمربی تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان می‌گوید با تصمیم فدراسیون مبنی بر اعلام تیم قهرمان موافق نبوده است.

به گزارش ایسنا، فدراسیون والیبال پس از آنکه مسابقات لیگ بانوان را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد، روز گذشته رده بندی تیم‌ها را اعلام کرد. بر این اساس سایپا در جایگاه نخست و به عنوان قهرمان معرفی شد. علی فتاحی، دبیر فدراسیون والیبال در مورد اعلام رده بندی تیم‌ها به ایسنا گفت که سایر تیم‌ها مخالفت و اعتراضی نداشتند.

اما فاطمه شعبان، سرمربی تیم باریج اسانس کاشان که در جایگاه سوم لیگ قرار دارد، در گفت‌وگو با ایسنا به تصمیم فدراسیون اشاره کرد و گفت: تصمیمی است که فدراسیون گرفته و ما هم موافق نبودیم که رده‌بندی تیم‌ها مشخص شود چون امسال، مسابقات پلی‌آف داشت و نمی‌دانم‌ فدراسیون بر چه اساسی قهرمان را معرفی کرد اما از آنجایی که مسابقات تعطیل شده است، دلیلی بر اعتراض ندیدیم.

او در ادامه افزود: سایپا تیم خوبی است و تا اینجا نتایج خوبی به دست آورده، اما از آنجایی ک قرار بود پلی‌آف برگزار شود و تا روز آخر تکلیف قهرمان مشخص نمی‌شد، موافق اعلام‌ رده‌بندی نبودم.

شعبان بیان کرد: موافق برگزاری مسابقات بعد از عید نیستم چون آماده نگه داشتن تیم‌ها و جمع کردن بازیکنان کار غیرممکنی است. علاوه بر این قراردادها هم تا آخر اسفند است و از طرفی دیگر به خاطر این بیماری نمی‌توانیم، تمرین کنیم در نتیجه بدن‌ها در حالت استراحت قرار می‌گیرد. البته فدراسیون هم با توجه به شرایطی که پیش آمده است، کار دیگری نمی‌توانست بکند. چاره‌ای نبوده اما می‌شد مثل مردان اعلام نکنند و فقط بگویند هر تیمی می‌خواهد برای قهرمانی آسیا درخواست بدهد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=42832

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.