درباره زهرا کیانی افتخار تالوی ایران ؛ او هرگز شکست نمی‌خورد | پایگاه خبری ورزش زنان ایران | افرا ورزش | رسانه ورزش زنان ایران
18

درباره زهرا کیانی | او هرگز شکست نمی‌خورد

  • کد خبر : 43093
  • 24 اسفند 1398 - 17:03
درباره زهرا کیانی | او هرگز شکست نمی‌خورد

دختران مبارز ایران، جنگجو زاده نمی‌شوند اما جنگجو بار می آیند. این فرصتی است برای تعدیل جایگاه بالانشین‌ها و جایی برای اعتماد به نفس طبقات فرودست تا تالو با نام زهرا کیانی، سرزمین پهناوری روی نقشه جغرافیای ورزش ایران شود.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : چه این روزها نامی از او باشد و چه هیاهوی تنیش های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی اذهان را درگیر خود کرده باشد اما جایگاه زهرا کیانی چه از نظر فنی و چه از نظر کاریزماتیک در فضای ورزش ایران دست نخورده باقی مانده است.

زهرا کیانی ماه‌ها پیش در جاکارتا و سپس در مسابقات جهانی با مدال‌هایش تاکید کرد که توقف ناپذیر است و حالا شور و انگیزه جادویی خود را برای ادامه راهی که دشوارتر می‌شود حفظ کرده است.

سال‌ها پیش زمانی که به عنوان یک تالوکار جوان فرصت مبارزه کردن برای ایران را به دست آورد زمان کمی نیاز داشت تا نشان دهد ایران در حال پرورش چهره‌ای ماندگار در تاریخ ورزش خود است. وقتی در جاکارتا مدال گرفت یا در جهانی، زیبایی آفرید آنچه همه می‌دیدند زیبایی مدالش بود و آنچه در پشت صحنه وجود داشت، رنج و از خودگذشتگی بود.

اگر مردم ایران در مورد فوتبالیست‌ها و زندگی آنها حرف می‌زنند دلیل نمی‌شود که قهرمانان دیگر مورد تحسین آنها نباشند. حساب تالوکار با همه فرق می‌کند. این تفاوت از احترام تمام قد همه ما به او آشکار است و حاصل آجرهایی است که سال به سال و ماه به ماه روی هم چیده شده تا رخ امروز او را به نمایش بگذارد.

او امروز همچنان آماده و سرحال است و به عنوان یک تالوکار جوان که حالا بر خلاف گذشته بی تجربه نیست، شروع کرده به بازسازی آرمان‌ها، هدف‌ها و برنامه آینده.

مثل همه ما پنجه در پنجه سختی‌ها، برنده یا بازنده، محبوب بوده و همیشه پیروز. می‌دانید که. پیروز نشدن با شکست نخوردن فرق می‌کند. دختران ورزشکار ایران در زندگی شان هرگز شکست نمی‌خورند.

به قانون بزرگ و نانوشته مان برگردیم: دختران مبارز ایران، جنگجو زاده نمی‌شوند اما جنگجو بار می آیند. این فرصتی است برای تعدیل جایگاه بالانشین‌ها و جایی برای اعتماد به نفس طبقات فرودست تا تالو با نام زهرا کیانی، سرزمین پهناوری روی نقشه جغرافیای ورزش ایران شود. به خاطر وجود زهرا و دیگران. که اعتبار می‌بخشند و دلگرم می‌کنند.

*این مطلب در شماره اول نشریه قهرمانان ؛ نشریه ورزش زنان ایران نیز منتشر شده است

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.