11

هانیه رستمیان ؛ بازگشت به هند با تداعی خاطرات خوش

  • کد خبر : 43131
  • 24 اسفند 1398 - 5:21
هانیه رستمیان ؛ بازگشت به هند با تداعی خاطرات خوش

یک سال قبل، مسابقات جهانی هند با این موفقیت تاریخی برای تیراندازی ایران همراه شد و حضور در المپیک، سال‌های شیرین هانیه را از زمان حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا تا تابستان ۹۹ در توکیو، کامل می‌کند

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس : هانیه رستمیان تنها دختر تیرانداز ایران در بخش تپانچه است که قرار است در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت کند. پس از نجمه خدمتی و فاطمه کرم زاده، او سومین تیرانداز ایران بود که المپیکی شد و پس از او نوبت به آرمینا صادقیان رسید البته هر ۳ تفنگدار دیگر، در تفنگ بادی سهمیه گرفته‌اند.

درست یک سال از زمانی که اولین مدال تاریخ تپانچه ایران را در مسابقات جهانی به دست آورد می‌گذرد. مسابقات جهانی هند با این موفقیت تاریخی برای تیراندازی ایران همراه شد و حضور در المپیک، سال‌های شیرین هانیه را از زمان حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا تا تابستان ۹۹ در توکیو، کامل می‌کند. رستمیان به تازگی همراه با سایر دختران تیرانداز از مسابقات دانمارک و اردوی آلمان به خانه بازگشته است.

او می‌گوید: “اعزام به دانمارک و سپس هانوفر اولین اردوی برون مرزی جهت آماده سازی برای المپیک ۲۰۲۰ بود که با مسابقه آزاد جهانی در دانمارک شروع شد. حضور ما در دانمارک با این هدف انجام شد که در شرایط مسابقه قرار بگیریم و نتایج تیراندازان ایرانی در این مسابقات که ۱۰ کشور در آن شرکت کرده بودند قابل توجه بود. به طور شخصی، در دانمارک یک مشکل تکنیکی داشتم و از رکوردی که ثبت کردم راضی نبودم اما در فرصتی که وجود داشت، این مشکل را رفع کردم و در فینال، رکوردهای خوبی کسب کردم و از عملکردم رضایت داشتم.”

تفنگدار ایران ادامه می‌دهد: “پس از دانمارک، مستقیماً عازم هانوفر در آلمان شدیم و در اردوی هانوفر هم در ۲۵ متر و هم در ۵۰ متر تمرین خوبی داشتیم. اتفاق مهم این بود که مقداری فشنگ برای ادامه تمرین و مسابقات بعدی تهیه کردیم تا با آمادگی بیشتری در مسابقات آینده حضور پیدا کنیم. همه از موضوع کمبود فشنگ برای تیراندازان مطلع هستند و اردوی هانوفر این مشکل را تا حدود زیادی مرتفع کرد.”

این یادداشت در شماره اول “قهرمانان” نشریه دیجیتال ورزش زنان ایران نیز انتشار یافت

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.