تاریخ : جمعه, 13 تیر , 1399 Friday, 3 July , 2020
2

تعامل ورزش زنان و رسانه ؛ ضعیف و خطرناک

  • کد خبر : 43148
  • 25 اسفند 1398 - 10:32
تعامل ورزش زنان و رسانه ؛ ضعیف و خطرناک

تیم‌های ورزش زنان فکر می‌کنند رسانه‌ها موظف به انتشار اخبار آنها هستند و اگر این انتشار ضعیف است، مشکل از رسانه‌ها است غافل از اینکه این خود باشگاه است که باید به دنبال ساز و کاری برای حضور در رسانه و دیده شدن باشد

آی دبلیو اسپورتس: ورزش زنان به دلیل اسپانسرهای موقت تحت فشار است. به طور کلی معضل اساسی در زمینه ورزش زنان این است که باشگاه‌ها و تیم‌ها چگونه حامیان مالی خود را حفظ کنند.

در این زمینه یک مشکل اساسی این است که روشی برای حفظ اسپانسر نزد باشگاه‌ها وجود ندارد. اسپانسرها می‌خواهند در ورزش دیده شوند و این دیده شدن مسئولیت مدیران باشگاه‌ها و تیم‌ها را افزایش می‌دهد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اغلب باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های برتر کشور حتی باشگاه‌های بزرگ و اسم و رسم دار فاقد مدیر رسانه یا ساز و کاری برای ارتباط با رسانه‌ها هستند.

در این شرایط آنچه آنها انجام می‌دهند تنها حفظ یک تیم برای یک دوره کوتاه است و نه تلاش برای باشگاه‌ها داری و حرفه‌ای بودن.

به عبارت دیگر تیم‌های ورزش زنان فکر می‌کنند رسانه‌ها موظف به انتشار اخبار آنها هستند و اگر این انتشار ضعیف است، مشکل از رسانه‌ها است غافل از اینکه این خود باشگاه است که باید به دنبال ساز و کاری برای حضور در رسانه و دیده شدن باشد. در فضای رقابتی، دوری از رسانه به معنای مرگ تدریجی تیم‌ها است.

این یادداشت در شماره اول “قهرمانان” نشریه دیجیتال ورزش زنان ایران نیز منتشر شده است

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.