15

هدیه کاظمی : باید آمادگی خود را حفظ کنیم/ برای کسب سهمیه المپیک می جنگم

  • کد خبر : 43525
  • 29 اسفند 1398 - 12:19
هدیه کاظمی : باید آمادگی خود را حفظ کنیم/ برای کسب سهمیه المپیک می جنگم

 عضو تیم ملی قایقرانی آب های آرام کشورمان گفت: در صورت مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات انتخابی، امیدوارم بتوانم سهمیه مسابقات المپیک توکیو هدفی که برای آن می‌جنگم را کسب کنم.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنای هرمزگان هدیه کاظمی افزود: رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آب‌های آرام که قرار بود اوایل فروردین در تایلند برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا یک ماه به تعویق افتاده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا اردوهای تیم ملی نیز تعطیل‌شده است، تصریح کرد: قرار است از ششم فروردین‌ماه تا زمان آغاز مسابقات انتخابی المپیک اردوها مجدداً برقرار شود اما احتمال اینکه مسابقات دوباره لغو شود هم وجود دارد.

کاظمی ادامه داد: تمرینات تیم ملی در تهران بدون مشکل پیگیری می‌شد و اکنون تمرینات انفرادی‌ام را در بندرعباس دنبال می‌کنم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا با اشاره به اینکه باید آمادگی خود را حفظ کنیم زیرا هیچ‌چیز مشخص نیست و نمی‌دانیم زمان دقیق برگزاری مسابقات انتخابی المپیک چه زمانی است، خاطرنشان کرد: گرفتن سهمیه المپیک بستگی به تاریخ دقیق مسابقات دارد و تلاش خود را برای رسیدن به این هدف انجام دادم.

وی با بیان اینکه چهار ماهی که از اردوهای تیم ملی به دور بودم در تمریناتم خلل وارد کرد، اضافه کرد: اما بازهم تمریناتم را جدی شروع کردم و پس از سه ماه حضور در اردو، رکوردهایم به آن چیزی که باید برسد، رسیده و امیدوارم حتی رکوردهایم بهبود یابد.

کاظمی در پایان عنوان کرد: در صورت مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات انتخابی، امیدوارم بتوانم سهمیه مسابقات المپیک توکیو هدفی که برای آن می‌جنگم را کسب کنم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.