19

دردسرهای مهشید اشتری با کرونا ؛ مشکل نبود میز پینگ پنگ

  • کد خبر : 43561
  • 03 فروردین 1399 - 10:58
دردسرهای مهشید اشتری با کرونا ؛ مشکل نبود میز پینگ پنگ

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه حضور دارد، می‌گوید میز تمرین ندارد و فقط تمرینات بدنسازی انجام می‌دهد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا، مهشید اشتری، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به لغو اردوی تیم ملی در نتیجه شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: برای اعزام به تور عمان و مسابقات جهانی در اردوی آماده سازی بودیم اما از سوم اسفند که داستان کرونا جدی شد، اردو را کنسل کردند و من هم به مشهد برگشتم. همه سالن‌های مشهد بسته شده است و نمی‌توانم تمرین توپ زنی انجام بدهم. تنها  تمرینات بدنسازی محدود را انجام می‌دهم چون در خانه امکان انجام تمرینات سنگین‌تر نیست.

او در ادامه افزود: نمی‌دانم تمرینات بازیکنان دیگر چگونه است و آیا در خانه میز دارند یا نه؟ اما من میز ندارم و این خیلی بد است چون اگر میز داشتم، می‌توانستم با پدرم یا حریف تمرینی کار کنم.

اشتری به عملکرد خود در سال ۹۸ اشاره و بیان کرد: سال گذشته در مسابقات مختلفی شرکت کردم؛ در تور عمان عملکردم متوسط بود اما در کاپ آسیا نتیجه بهتری گرفتم و نفر ۵۰ جهان را که یک بازیکن هندی بود، شکست دادم همچنین در مسابقات جهانی خوب کار کردم اما در مسابقات انتخابی تیم ملی پنجم شدم و نتیجه‌ای که مد نظرم بود را نگرفتم. در ادامه از عملکردم در مسابقات فنلاند، بلاروس و انتخابی تیم ملی برای قهرمانی جهان راضی بودم. در کل عملکردم متوسط رو به بالا بود.

او در مورد بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود در سال ۹۸ گفت: بهترین خاطره‌ام به کاپ آسیا برمی‌گردد؛ در این مسابقات نفر پنجاهم جهان را که یک هندی بود، شکست دادم و پس از آن هم عملکردم در مسابقات فنلاند و انتخابی تیم ملی جزو بهترین خاطراتم هستند اما بدترین خاطره‌ام این بود که در مسابقات انتخابی تیم ملی که خرداد ماه و برای مسابقات آسیایی برگزار شد، انتخاب نشدم.

اشتری به مهمترین هدف خود در سال جدید اشاره کرد و گفت: هدفم  ابتدا این بود که برای مسابقات انتخابی المپیک توکیو کار کنم که آن را از دست دادم اما اکنون به دنبال حفظ جایگاه هستم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.