11

روند مثبت بهبودی حمیده عباسعلی پس از آسیب دیدگی در سالزبورگ

  • کد خبر : 43601
  • 07 فروردین 1399 - 12:29
روند مثبت بهبودی حمیده عباسعلی پس از آسیب دیدگی در سالزبورگ

حمیده عباسعلی کاراته کای المپیکی ایران که در لیگ جهانی کاراته در سالزبورگ اتریش آسیب دید گفت روند بهبودی زانوی مصدومش فراتر از تصور بوده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران به نقل از ایسنا، حمیده عباسعلی درباره آخرین وضعیت خود پس از انجام عمل جراحی در آلمان گفت: در حال حاضر کارهای مربوط به فیزیوتراپی زانوی مصدومم را در آلمان انجام می‌دهم. خدا را شکر روند خوبی را پشت سر می‌گذارم و پزشکان از جراحی انجام شده روی زانویم راضی هستند.

وی افزود: روند بهبودی زانوی مصدومم فراتر از تصور خودم بوده است. فکر می‌کردم شرایطم سخت‌تر این باشد. البته شرایط فعلی نیز دشواری‌های خاص خودش را دارد ولی به امید اتفاقات و روزهای خوب این سختی ها را پشت سر می گذارم.

کاراته کای المپیکی ایران در ادامه یادآور شد: با هماهنگی های صورت گرفته از سوی طباطبایی رییس فدراسیون و پزشک جراحم، تا اواخر فردوردین ماه تمرینات فیزیوتراپی را در آلمان ادامه می دهم و سپس برای ادامه درمان به تهران برمی گردم.

وی خاطرنشان کرد: الان در آلمان تمرینات سنگین تر برای تقویت عضلات پایم را آغاز کرده ام. برای ادامه درمان در تهران نیز نیاز است که همچنان با پزشکم در آلمان هماهنگی های لازم را انجام دهم.

عباسعلی در پایان تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر به شرایط ایده آل برسم و باز هم بتوانم برای کشورم در میادین پیش رو به میدان بروم.

اطلاعات خبر: *نویسنده: – *منبع: ایسنا*انتشار ۰۷ فروردین ۱۳۹۹- ساعت ۱۴:۵۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.