23
روزی برای یک خانواده

ششم آوریل روز جهانی تنیس روی میز ؛ از عکس‌های سیاه و سفید تا جوان‌های پرامید

  • کد خبر : 43741
  • 16 فروردین 1400 - 8:57
ششم آوریل روز جهانی تنیس روی میز ؛ از عکس‌های سیاه و سفید تا جوان‌های پرامید
ششم آوریل روز جهانی تنیس روی میز است. روزی که بهانه ای برای یاد کردن از دختران پینگ پنگ باز ایران داریم که دنیای آن ها تلفیقی از رقابت و رفاقت است.

حامد اسماعیلی – آی دبلیو اسپورتس: ششم آوریل مصادف با هفدهم فروردین روز جهانی تنیس روی میز است. بر خلاف هر سال که ششم آوریل، جشنواره‌ای جهانی از تنیس روی میز بود امسال نیز کرونا همچنان سایه خود را بر سر تنیس روی میز گسترانیده است.

ششم آوریل فرصتی برای ارج نهادن به تلاش خانواده تنیس روی میز زنان ایران است. این طایفه قدیمی، زمانی ایران الیاس ون را در سال‌های عکس‌های سیاه و سفید، در سال‌های دور و فراموش شده روی صحنه برد، روزگاری چشم ایران را در المپیک لندن به دیدن ندا شهسواری روشن کرد و امروز جوان‌های پرامید و مربیان جوان، آینده اش را می‌سازند.

در اتمسفری یکرنگ، صمیمی و بی شباهت به یک کارزار، با وضوح رنگ بیشتر رفاقت نسبت به رقابت، تنیس روی میز دنیایی صمیمی و خانوادگی برای دخترانش پدید آورده است. آنچه برای آنها – پیش از موفقیت های ورزشی – افتخار آمیز است یکرنگی و وسعت خانواده است.

از دخترانی کم سن و سال و با استعداد در بوشهر تا قلب‌های تپنده تنیس روی میز ایران در کرج، از خانه قهرمان ها در کرمانشاه تا مرکزیت ستارگان آینده در آذربایجان غربی و گلستان و همدان، پهنه تنیس روی میز ایران، قدمگاه دختران نیک ایران است.

ششم آوریل بر اساس یک سنت جهانی روز راکت به دست ها است. این، بهانه‌ای است برای یاد کردن از آنها. بی اهمیت به رنکینگ، رتبه و جایگاه یا هر چیز دیگر. اکنون، روز یک خانواده است. روز یاد کردن از آنها.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.