21

مائده برهانی ؛ دومین بازیکن امتیازآور لیگ والیبال زنان ترکیه

  • کد خبر : 43907
  • 19 فروردین 1399 - 14:06
مائده برهانی ؛ دومین بازیکن امتیازآور لیگ والیبال زنان ترکیه

مائده برهانی لژیونر والیبال ایران در ترکیه و تیم ملی ایران به عنوان دومین بازیکن ارزشمند لیگ یک والیبال ترکیه در شاخص امتیاز آوری معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ لیگ یک والیبال ترکیه که با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا نیمه تمام مانده است امسال شاهد حضور بازیکنان ایرانی در خود بود که شاخص ترین چهره ایرانی این مسابقات، مائده برهانی بود.

برهانی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بازیکن تیم سامسون اسپور بود. اکنون طی آماری که از سوی جمعی از آنالیزورهای لیگ یک والیبال زنان ترکیه منتشر شده، مائده برهانی در رده دوم قرار گرفته است.

این آمار با حضور مائده در ۷۰ ست و با کسب ۳۴۳ پوئن به دست آمده به طوری که ملی پوش ایرانی توانسته آمار میانگین کسب ۴.۹ پوئن در هر ست را ثبت کند و از این حیث، دومین بازیکن اثربخش جدولی است که بازیکنان شاخصی از ملیت‌های گوناگون در آن حضور دارند.

برهانی با وجود اینکه تیمش، سامسون نتوانست در جمع برترین‌های لیگ یک قرار گیرد و به پلی آف برسد اما مهم‌ترین مهره تیمش بود. حالا انتشار این آمار شرایط مناسبی برای او فراهم می‌آورد تا احتمالاً پیشنهادات بهتری دریافت کند. چه کسی دوست ندارد بازیکنی مثل مائده را داشته باشد؟

برهانی در اوج پختگی قرار گرفته است، هر روز باکیفیت تر می‌شود و دانسته‌های جدید، فشار سنگین تمرینی و تجربیات باارزش و متوالی از او یک چهره ویژه ساخته است.

 اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۹ فروردین ۱۳۹۹- ساعت ۱۴:۰۳

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.