22

نیلوفر صفریان: اسپانسر بنیاد گیلان ما را فریب داد

  • کد خبر : 43964
  • 21 فروردین 1399 - 12:39
نیلوفر صفریان: اسپانسر بنیاد گیلان ما را فریب داد

نیلوفر صفریان مربی وقت تیم تکواندوی بنیاد گیلان در لیگ تکواندو ۹۷ تاکید کرده است اسپانسر این تیم به هیچ ارگان خاصی وابسته نبوده و با وعده‌های توخالی در مورد حمایت مالی از تیم، او را فریب داده است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران ؛ نیلوفر صفریان در واکنش به بازگشایی پرونده تیم بنیاد گیلان در لیگ تکواندو ۹۷ اظهار کرد: در بنیاد گیلان هیچ یک از بازیکنان پولی دریافت نکردند در حالی که آنها به اعتبار من به تیم آمده بودند و من هم به وعده‌های شخصی که قرار بود حامی مالی ما باشد اعتماد کردم. حتی مبالغ زیادی از هزینه‌های جاری بنیاد را از جیب هزینه کردم.

او ادامه داد: نه منطقه آزاد و نه هیچ بنیادی در استان گیلان اسپانسر ما نبود. شخصی که با او مذاکره کردیم ادعا کرد که چون ما می‌خواهیم بخشی از یک مجموعه در تهران باشیم و آن مجموعه تیم دیگری به نام بنیاد دارد ما هم باید به آن نام در لیگ شرکت کنیم. بعدها که آن شخص، امروز و فردا کرد و من درباره صحت وعده‌هایش تحقیق کردم متوجه شدم همه چیز بی پایه بوده و دست ما خالی مانده است. حتی روز پیش از قرعه کشی باید ۵ میلیون تومان به عنوان ورودی لیگ واریز می‌کردیم و سرانجام خودم آن مبلغ را از جیب پرداخت کردم. حتی هزینه های دیگر مثل رفت و آمد را خودم تقبل کردم چون در عمل انجام شده قرار گرفتیم.

صفریان همچنین گفت: آن تیم، از نظر بازیکنان و نتیجه‌ای که کسب کردیم تیم فوق العاده ای بود. ما باید قهرمان لیگ می‌شدیم و همچنان بر این باور هستم که شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی بودیم. خروجی آن فشارها برای من و تیم این بود که بازیکنان ما در حال حاضر در تیم‌هایشان فیکس هستند. ما به تکواندوکاران گیلان کمک کردیم که رشد کنند.

مربی سازنده تکواندوی ایران همچنین گفت: حیف است که گیلان در لیگ تیم ندارد اما هر چه برای جذب اسپانسر تلاش کردیم بی نتیجه بود. سطح تکواندوکاران ما به گونه ای است که نمی توانیم بدون حامی مالی و بدون دستمزد آن ها را در یک تیم جمع کنیم بنیاد گیلان، یک تجربه تلخ برای من بود و باعث شد امسال برای حضور در لیگ با هر تیمی، کاملاً بی میل باشم.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۲۱ فروردین ۱۳۹۹- ساعت ۱۲:۳۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.