16

نسترن مقیمی: قرارداد یک ماهم در کویت از یک فصل ایران بیشتر بود

  • کد خبر : 43968
  • 21 فروردین 1399 - 12:48
نسترن مقیمی:  قرارداد یک ماهم در کویت از یک فصل ایران بیشتر بود

نسترن مقیمی ملی پوش مازندرانی فوتسال ایران که در اواخر سال ۹۸ در مقطعی کوتاه در لیگ فوتسال زنان کویت بازی کرد و همراه با تیمش قهرمان هم شد در مورد سفرش به کویت صحبت کرده است.

الهام محمودی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران: نسترن مقیمی ملی پوش فوتسال در پایان لیگ برتر ایران به تیم الکویت در لیگ فوتسال کویت رفت. لیگ فوتسال زنان کویت دومین سال حیات خود را سپری کرد. مقیمی ۴ بازی برای تیمش انجام داد که ۴ گل و یک پاس گل حاصل حضور اثر بخش او بود.

او و هم تیمی‌هایش در فینال تیم قدرتمند العربی قهرمان دوره گذشته را ۲ بر یک شکست دادند و ملی پوش ایرانی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند تا نقش اصلی را در قهرمانی این تیم ایفا کند

نسترن به همراه فرزانه توسلی، سنگربان ملی پوش بعد از حذف نامی نو از پلی آف لیگ برتر فوتسال غایبان بزرگ این مرحله بودند. هر چند دست مقیمی در ایران از بالا بردن جام کوتاه ماند اما او به کویت رفت تا با حضور پر رنگش در همسایه جنوب غربی، این شادی را نصیب خود کند.

مقیمی درباره این انتقال می‌گوید: “در تیم الکویت جایگزین یک بازیکن برزیلی شدم که آسیب دیده بود؛ چون قانون لیگ کویت جذب تنها یک بازیکن خارجی است. در ابتدا فکر می‌کردم سطح لیگ کویت پایین است اما پس از بازی اول متوجه شدم که اشتباه کردم و در این چند بازی به ویژه بازی فینال فشار زیادی به من وارد شد.”

با توجه به صحبت‌های شهرزاد مظفر مربی سابق تیم ملی ایران و حال حاضر تیم ملی کویت، نسترن مقیمی یکی از پایه‌های اصلی صعود الکویت به فینال پلی آف و قهرمان شدن این تیم بود. نسترن در این باره می‌گوید: “در فینال بازی بسیار سختی با تیم قدرتمند العربی داشتیم و روی من به عنوان یک بازی خارجی فشار زیادی بود اما خوشحالم که توانستم به قهرمانی به این تیم کمک کنم.”

مقیمی در مورد مبلغ قرار دادش با الکویت گفت: “مبلغی که در این یک ماه تیم الکویت به من داد با تبدیل شدن به پول ایران بیشتر از قرارداد یک فصل من در ایران می‌شود! “

او درباره شهرزاد مظفر و زهرا باورساد مربیان تیم ملی کویت گفت: “با مظفر و باور ساد دیدار داشتم و متوجه شدم که چقدر سختی کشیدند چون سطح فوتسال کویت فوق العاده پایین بود و تلاش‌های زیادی برای این تیم در این یک سال و نیم انجام دادند.”

در ادامه نسترن از محبوبیت مظفر در کویت می‌گوید: “شهرزاد مظفر در کویت در میان بازیکنان و اهالی فدراسیون بسیار محبوب و مورد احترام است؛ طبیعی است چون بسیار با اخلاق است و هر جای دنیا باشد محبوبیت کسب می‌کند.”

ملی پوش ایران در مورد قراردادهای مالی در لیگ کویت به نکته جالبی اشاره کرد: “در دو سالی که لیگ کویت برگزار شد بازیکنان کویتی قرارداد مالی نداشتند. اما از سال آینده وزارت ورزش کویت یک مبلغی را در اختیار باشگاه‌ها قرار می‌دهد تا قرارداد مالی با بازیکنان بسته شود و هدفشان شناسایی بازیکنان واقعی فوتسال در این دو سال بود.”

مقیمی در پایان اشاره به حرف و حدیث‌هایی که در تیم نامی نو برایش ایجاد شد می‌کند: “این فصل از لیگ ایران با دلخوری جدا شدم؛ حرف و حدیث‌های زیادی گفته شد که من به طور عمد برای تیمم کم کاری کردم اما کسانی که من را از نزدیک می‌شناسد می‌دانند من برای تیمم از جان مایه می‌گذارم. نمی‌خواهم درباره اش صحبت کنم اما کاش تنها شعار ندهیم و دست از قضاوت برداریم.”

اطلاعات خبر: *گفتگو از: الهام محمودی*منبع: اختصاصی*انتشار ۲۱ فروردین ۱۳۹۹- ساعت ۱۴:۳۵

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=43968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.