11

یادداشت: برای زهرا اسدللهی که دیگر با ما نیست

  • کد خبر : 44342
  • 06 اردیبهشت 1399 - 14:00
یادداشت: برای زهرا اسدللهی که دیگر با ما نیست

زهرا بازیکن بزرگی نبود اما هر گاه یکی از سربازهای کوچک را که از دست می‌دهیم انگار تکه‌ای از وجودمان می‌رود. زهرا اسداللهی با همه ناشناس بودنش، انگار بخشی از این خانواده است. یکی از سربازانی که در این لشکر بزرگ جنگیده‌اند و امروز دیگر او را نداریم.

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران : خبر روزهای آخر سال ۹۸ تلخ و ناگوار بود. زهرا اسداللهی بازیکن تیم هندبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر بر اثر سانحه تصادف در ۱۸ سالگی در گذشت.

ماه‌ها قبل در کیش، تصویری از او ثبت کرده بودیم در حال جنگیدن، درگیر شدن و تلاش برای پیروزی. و عجب که زندگی ناگهان چگونه تسلیم نقطه پایان می‌شود. در مورد زهرا اسدللهی چیز زیادی نمی دانم اما می دانم که او در این سن و سال، برای لذت بردن از زندگی تلاش کرده است.

شاید تا همین چند هفته قبل که لیگ هندبال در جریان بود رویاهای زیادی در سر داشت. در ۱۸ سالگی، یک هندبالیست می‌خواهد پیش برود، قهرمان شود، به تیم ملی برسد و در جایی باشد که خانواده اش به او افتخار کنند.

از تلخی ماجرا همین بس که بدون اینکه یک بار هم با او صحبت کنم یا از او چیزی بنویسم امروز با بودنش در هستی، خداحافظی می‌کنم. مثل همیشه برای ما فراموش کاران ابدی، زهرا اسداللهی یادآوری کرد که مرگ، همیشه با ما زندگی می‌کند و اگر از آرزوها و آمالتان برایش صحبت کنید جز لبخندی و بالا انداختن شانه‌ای از او نصیبتان نمی‌شود.

زهرا بازیکن بزرگی نبود اما هر گاه یکی از سربازهای کوچک را که از دست می‌دهیم انگار تکه‌ای از وجودمان می‌رود. زهرا اسداللهی با همه ناشناس بودنش، انگار بخشی از این خانواده است. یکی از سربازانی که در این لشکر بزرگ جنگیده‌اند و امروز دیگر او را نداریم. احترام بگذاریم به همه سال‌هایی که در دنیای جذاب اما پرمخاطره ورزش سپری کرده. تسلیت به سپاهان و روحش شاد و قرین رحمت.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۰۸:۲۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.