18

سحر زمانی: مشهدی‌ها خوشحال باشند چون از ما مساوی گرفته‌اند!

  • کد خبر : 44431
  • 07 اردیبهشت 1399 - 9:50
سحر زمانی: مشهدی‌ها خوشحال باشند چون از ما مساوی گرفته‌اند!

سحر زمانی بازیکن تیم فوتسال مس رفسنجان امیدوار است تیمش بتواند با از سر گیری لیگ برتر فوتسال زنان راهی دیدار نهایی شود و قهرمانی را جشن بگیرد.

محمد عبداللهی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران: جنگنده، تاثیرگذار و بی حاشیه. این‌ها شاخصه‌های بازیکن سده‌لنجانی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان است که ۴ سال تیمش را در فراز و نشیب‌های مختلف همراهی و از لیگ یک تا حضور در فینال بالاترین سطح فوتسال ایران را با نارنجی‌پوشان رفسنجانی تجربه کرد.

سحر زمانی جوان متولد ۱۳۷۴ که یکی از لژیونرهای فوتسال زنان هم محسوب می‌شود، موفق شد فصل گذشته و پس از اتمام لیگ به اتفاق اعظم آخوندی دروازه بان سرشناس به مالدیو سفر کرده و با درخشش در لباس تیمش جام قهرمانی این کشور را بالای سر ببرد.

حالا پس از گذشت ۴ سال از پوشیدن لباس نماینده شهر فاتحان اروند، او و تیمش در این فصل در آستانه دومین صعود پیاپی به فینال لیگ برتر قرار دارند. مسی‌ها در در دیدار رفت نیمه‌نهایی این رقابت‌ها موفق شدند در مشهد و مقابل هیات فوتبال این شهرستان به تساوی ۲ بر ۲ برسند و این تیم قدرتمند را در خانه خود متوقف کنند تا کار صعود به دیدار برگشت کشیده شود.

در حالی مقرر شده بود دیدار برگشت ۹ اسفند ماه در رفسنجان برگزار شود اما شب قبل از مسابقه، این دیدار بصورت رسمی به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سحر زمانی درباره لیگ ۹۸ می‌گوید: سطح لیگ امسال از اولین تا آخرین بازی پر فشار بود و هیچ تیمی را نمی‌شد دست کم گرفت. تیم ما و چند تیم دیگر سطح بسیار بالایی داشتند و خوشبختانه فوتسال ما رشد خیلی خوبی داشته و در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

مس دومین سال متوالی را در جمع ۴ تیم برتر لیگ سپری می‌کند. سحر در این باره عنوان می‌کند: تیم ما بازیکنان چندان با تجربه‌ای ندارد و ۹۰ درصد تیم ما از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است. بدون شک حس خیلی خوبی است که با این شرایط می‌توانیم در جمع ۴ تیم برتر ایران باشیم. یکی از مهمترین عوامل این موفقیت این است که فعل خواستن را به خوبی صرف کرده‌ایم و آن‌را به بهترین شکل در میدان به اجرا در می‌آوریم و همچنین همدلی و اتحاد زیبایی در بین بازیکنان و کاد رفنی وجود دارد که این خود، عامل موفقیت است و همیشه کمک حالمان شده است.

مس در بازی رفت نیمه نهایی در مشهد بازی ۲ بر صفر برده را ۲ بر ۲ مساوی کرد. نظرات زمانی در این باره خواندنی است: در مشهد حتی ۲ بر صفر هم از حریف جلو افتادیم اما روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و پیروزی را با تساوی عوض کردیم.

بازیکنان ما جانانه و تا آخرین لحظه جنگیدند و پیروزی در این دیدار حقشان بود. به تیم مشهد هم تبریک می‌گویم زیرا خیلی خوش شانس بود که توانست در خانه خودش از ما یک تساوی بگیرد و مساوی گرفتن از مس خوشحالی هم دارد.

با توجه به برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم بی‌صبرانه منتظر بازی برگشت در خانه هستیم و همه با انگیزه بالایی می‌خواهند به میدان بروند. ما هر بازی نشان داده‌ایم که نه از روی شانس بلکه بدلیل شجاعت و تلاشمان از حریف امتیاز می‌گیریم و در بازی برگشت نیز این اتفاق خواهد افتاد و تنها برای پیروزی پا به این بازی می‌گذاریم.

او درباره لغو بازی برگشت یک روز قبل از تاریخ اعلام شده، آن هم در شرایطی که تیم هیئت خراسان رضوی هم به رفسنجان سفر کرده بود می‌گوید: این خبر یک روز قبل از مسابقه اعلام شد و واقعاً ناراحت کننده بود زیرا این خبر را بسیار دیر اعلام کردند. هیچکدام از ۴ تیم حاضر در نیمه‌نهایی دوست ندارند شاهد این بی نظمی‌ها و تصمیم‌گیری های ناگهانی باشند.

زمانی ادامه داد: پیش از به تعویق افتادن این دیدارها، همه تیم‌ها پیگیر این بودند بازی‌ها را به تعویق بیندازند اما فدراسیون با قاطعیت گفت که مسابقات را طبق برنامه برگزار خواهیم کرد اما متاسفانه باز هم شاهد بی‌برنامگی بودیم! لغو این بازی به ضرر ما بوده است اما سلامتی بازیکنان در اولویت قرار دارد و ما از این جهت دلخور نیستیم و باید این اتفاق می‌افتاد. لیگ امسال بسیار طولانی شد و ما دیگر از لحاظ ذهنی کشش این را نداریم که بازی به بعد از عید موکول شده است اما چاره‌ای هم وجود ندارد.

بازیکن ارزشمند مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا برای دومین سال پیاپی مس رفسنجان را در فینال خواهیم دید تاکید می‌کند: ما تا اینجا امده‌ایم که به فینال و بعد هم به پیشواز قهرمانی برویم. می‌دانیم که کار بسیار سختی پیش‌رو داریم اما وقتی هدفی تعیین کرده‌ایم تا پای جان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم و شک ندارم جام قهرمانی در پایان فصل برای مس رفسنجان خواهد بود. امیدوارم که بتوانیم به هدفمان برسیم.

سحر در پایان اظهاراتش قدرشناسی را فراموش نمی‌کند: از خانواده‌ام، هم تیمی‌هایم و سرمربی فوق‌العاده‌مان متشکرم که همیشه پشتیبانم بوده‌اند. در آخر از شما که بسیار در ورزش زنان ایران تاثیرگذار هستید و نگاه نو و ایده‌های جذابی دارید قدردانی می‌کنم. برای تمام مردم سرزمینم ایران هم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم هرچه زودتر این بیماری شوم ریشه‌کن شود.

اطلاعات خبر: *نویسنده: محمد عبداللهی *منبع: اختصاصی*انتشار ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت: ۰۸:۱۴

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.