17

سال طلایی آرمینا صادقیان | جوان ترین عضو کاروان ایران در المپیک آینده

  • کد خبر : 44597
  • 10 اردیبهشت 1399 - 12:57
سال طلایی آرمینا صادقیان | جوان ترین عضو کاروان ایران در المپیک آینده

سال آینده آرمینا را در المپیک خواهیم دید. او می‌تواند جذاب ترین چهره تیم اعزامی ایران باشد. آرمینا صادقیان در ابتدای جوانی حضور در المپیک توکیو را تجربه خواهد کرد.

حامد اسماعیلی – پایگاه خبری ورزش زنان ایران : تیراندازی ایران در المپیک آینده در توکیو در بخش تفنگ ۳ نماینده در بخش زنان دارد که جوان‌ترین آنها آرمینا صادقیان است. پیش بینی می‌شود آرمینا کم سن و سال ترین عضو کاروان ایران در توکیو باشد و این ویژگی او را در موقعیتی خاص قرار می‌دهد.

رشد اعجاب آور آرمینا در ۲ سال اخیر از این نظر اتفاقی روشن برای ورزش ایران است که او تا سال‌های طولانی می‌تواند برای تیراندازی ایران هم در بازی‌های آسیایی و هم المپیک افتخار آفرینی کند و علاوه بر آن مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی هم برای آرمینا جایگاهی دست نخوره است.

در ۱۸ سالگی او به موفقیت‌های زیادی رسیده است. او برای اینکه احساس غرور کند به اندازه کافی بهانه دارد اما سربه زیر و متواضع پیش می‌رود. نگارنده بر این باور است که مسیر او برای پیشرفت در دوران حرفه‌ای اش به واسطه اندیشه، کردار و پندار نیک، هموارتر از چیزی است که تصور می‌کنیم.

واضح است که قضاوت ما درباره یک قهرمان، تنها بر پایه مدال‌ها نیست بلکه ارزش‌های بزرگ‌تری مثل رفتاری در شان یک قهرمان نیز وجود دارد و آرمینا در این زمینه، به شکل ویژه ای مورد احترام است و با این ویژگی احترام بیشتری می خرد.

آرمینا درباره سالی که گذشت و با کسب سهمیه المپیک برای او همراه بود می‌گوید:” سال ۹۸ برای من یک سال طلایی بود. در پایان سال کاملاً مطمئن بودم که از هیچ تلاشی فروگذار نکردم. تمام انرژی ام را برای یک سال خوب به کار بسته بودم و حاصل آن یک اتفاق خوش برای ورزش ایران بود. در شهریور ماه توانستم سهمیه المپیک توکیو را کسب کردم. سال پراضظرابی بود و در سال کسب سهمیه همه چیز دشوارتر است و این فشار را روی خود احساس می‌کنید.”

او ادامه می‌دهد:”در تفنگ ۴ سهمیه و در رشته تیراندازی ۶ سهمیه گرفتیم و این یک نتیجه عالی برای تیم تیراندازی است. امیدوارم در توکیو هم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا همه چیز دست به دست هم داده تا تمامی رویدادها به تعویق بیفتد و المپیک هم معوقه شد. در ابتدا، تعویق المپیک ناراحت کننده بود اما حالا از این منظر به تعویق المپیک نگاه می‌کنم که این یک فرصت برای آماده سازی بیشتر است. می‌خواهم در المپیک در حد و اندازه نام این رویداد بزرگ ظاهر شوم. در حال حاضر در منزل تمرین می‌کنم و تمرینات بدنسازی را همسو با تمرینات فنی پیگیری می‌کنیم.”

آرمینا صادقیان دختری از ایلام است. او گرچه از خانه دور است اما موفقیت او باعث و بانی افتخار و اتفاقات خوش در ایلام شده است: “به دلیل حضور در اردوی های پیوسته و اینکه زمان استراحت محدودی در طول سال برای استراحت دارم در تهران ساکن شده‌ام. تا پیش از اینکه سهمیه بگیرم، هدف بزرگم کسب سهمیه بود و حالا هدف جدیدی دارم. برای مدال المپیک تلاش می‌کنم و می دانم با حضور الهام هاشمی در راس تیم ملی می دانم که این هدف دور از دسترس نیست. او یک مربی بزرگ است و موفقیتم را مدیون او هستم. او به من کمک کرد که دوباره به اوج برگردم، رکوردهایم را به دست بیاورم و با وجود او به موفقیت در المپیک خوشبین هستم.”

سال آینده آرمینا را در المپیک خواهیم دید. او می‌تواند جذاب ترین چهره تیم اعزامی ایران باشد.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی *منبع: اختصاصی*انتشار ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹- ساعت ۱۱:۱۷

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=44597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.